przekazanie nieodpłatne
Interpretacja
27.08.2013 Podatki

Czy nieodpłatne udostępnienie Hali przez Gminę na cele gminne (tj. na rzecz Szkoły) będzie stanowiło czynność niepodlegającą opodatkowaniu VAT?

Interpretacja
27.08.2013 Podatki

1. Czy odpłatne udostępnienie (wynajem) Hali przez Gminę na rzecz podmiotów trzecich (np. firm oraz osób fizycznych) będzie podlegało opodatkowaniu VAT? 2. Jaka będzie właściwa stawka podatku VAT dla czynności odpłatnego udostępnienia (wynajmu) Hali przez Gminę?

Interpretacja
27.08.2013 Podatki

Czy Gmina będzie miała prawo do pełnego odliczenia podatku naliczonego wynikającego z zakupów związanych z funkcjonowaniem i utrzymaniem Hali (np. opłat za media, zakupów wyposażenia Hali, kosztów ewentualnych remontów), dokonywanych po zmianie przeznaczenia Hali?

Interpretacja
27.08.2013 Podatki

Czy, w związku z zamierzoną zmianą przeznaczenia Hali w 2013 r., Gmina ma prawo odliczać w kolejnych latach okresu tzw. korekty wieloletniej, rocznie 1/10 podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących wydatki związane z budową Hali oraz 1/5 podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących wydatki związane z zakupem wyposażenia Hali, tj.: - dla Hali oddanej do użytkowania w 2009

Interpretacja
01.08.2013 Podatki

Opodatkowanie darowizny cieląt pochodzących od krów, które były na stanie gospodarstwa Wnioskodawcy przed rejestracją do VAT, na rzecz syna przez rolnika ryczałtowego.

Interpretacja
28.02.2013 Podatki

braku obowiązku naliczenia podatku należnego w związku z wykorzystaniem hali sportowej na cele gminne

Interpretacja
28.02.2013 Podatki

braku obowiązku naliczenia podatku należnego w związku z wykorzystaniem hali sportowej na cele gminne

Interpretacja
11.05.2010 Podatki

Czy od wyżej opisanej czynności nieodpłatnego przekazania środka trwałego należy odprowadzić podatek dochodowy od osób fizycznych?

Interpretacja
24.04.2007 Podatki

Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy