Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608085)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88861)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35961)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady
    reklama
    reklama
    Kategoria
    Wszystkie Porady i artykuły Interpretacje
    Temat
    Wszystkie Fundusz Spójności faktor faktura faktura VAT faktura korygująca faktura wewnętrzna faktura zbiorcza fakturowanie film filmów finansowanie finlandia firma forma opodatkowania fotografia franczyza franszyza fundacje reklama
    Indeks tematów
    Wszystkie f
    Interpretacja
    12.11.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 12 listopada 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDSL1-2.4011.541.2025.2.MO

    Przychody uzyskiwane z tytułu sprzedaży miejsca na reklamy oraz z umieszczania lokowań produktów w materiałach wideo, klasyfikowane pod kodem PKWiU 59.11.30.0, podlegają opodatkowaniu ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych wg stawki 8,5%.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    28.08.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 28 sierpnia 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-2.4011.530.2025.3.AG

    Przychody osiągane z tytułu umieszczania reklam na kanale w serwisie internetowym nie stanowią przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej, lecz powinny być kwalifikowane jako przychody z innych umów o podobnym charakterze do najmu, podlegające opodatkowaniu ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych według stawki 8,5%.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    19.08.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 19 sierpnia 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.512.2025.2.EC

    Opłaty marketingowe, ponoszone z tytułu świadczonych usług promocyjnych i marketingowych przez organizację pracodawców, mogą stanowić koszty uzyskania przychodów, o ile posiadają bezpośredni związek z osiąganiem przychodów, są odpowiednio udokumentowane i nie zostały wyłączone ustawowo.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    14.08.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 14 sierpnia 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDWP.4011.58.2025.2.AS1

    Opłaty marketingowe, ponoszone przez podatnika na rzecz organizacji pracodawców jako wynagrodzenie za usługi marketingowe, mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o PIT, o ile spełniają wymogi racjonalności i ekonomicznego uzasadnienia oraz są odpowiednio udokumentowane.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    30.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 30 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.513.2025.2.EC

    Opłaty marketingowe uiszczane za konkretne usługi promocyjne świadczone przez związek pracodawców na rzecz przedsiębiorcy mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, pod warunkiem spełnienia przesłanek art. 22 ust. 1 ustawy o PIT i właściwego udokumentowania, gdyż nie mają charakteru składki członkowskiej.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    18.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 18 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.274.2025.2.PK

    Opłaty marketingowe, poniesione na rzecz działań promocyjnych świadczonych przez związek pracodawców, mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o CIT, o ile wykazano ich związek z działalnością gospodarczą podatnika oraz ich faktyczny i nieodwracalny charakter.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    18.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 18 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.273.2025.2.PK

    Opłaty marketingowe ponoszone przez podatnika mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów, jeżeli służą osiągnięciu przychodów (art. 15 ust. 1 CIT) i spełniają kryteria związku z prowadzoną działalnością. Poniesione wydatki nie mogą być objęte wyłączeniami z art. 16 ust. 1 CIT.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.460.2025.1.MN

    Opłaty marketingowe ponoszone na rzecz Związku pracodawców, będące wynagrodzeniem za usługi promocyjno-marketingowe, mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, jako wydatki poniesione w celu uzyskania, zachowania lub zabezpieczenia źródła przychodów.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    08.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 8 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.514.2025.1.MS2

    Opłaty marketingowe ponoszone na rzecz związku pracodawców za świadczone usługi mogą być zaliczane do kosztów uzyskania przychodów, jeżeli spełniają przesłanki racjonalności, gospodarczego uzasadnienia i udokumentowania, przy czym nie stanowią one składek członkowskich w rozumieniu art. 23 ust. 1 pkt 30 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    12.06.2025 Podatki Obrót gospodarczy

    Opodatkowanie ryczałtem 8,5% przychodów z usług sprzedaży miejsca reklamowego i treści audiowizualnych - Interpretacja indywidualna z dnia 12 czerwca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDSL1-1.4011.275.2025.2.MW

    Przychody uzyskiwane z działalności usługowej w zakresie sprzedaży miejsca reklamowego, wyświetlania reklam i produkcji reklam mogą być opodatkowane ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych w stawce 8,5% zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 5 lit. a ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym, jeżeli usługi te nie mieszczą się w kategoriach wymienionych w art. 12 ust. 1 pkt 1-4 oraz 6-8 tej ustawy.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    03.10.2024 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 3 października 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-3.4012.490.2024.2.AKS

    Prawo do odliczenia w pełnej wysokości podatku naliczonego w związku z dokonywanym przez Pana zakupem towarów przeznaczonych do prowadzenia bloga o tematyce kulinarnej oraz kręcenia materiałów video.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    18.03.2024 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 18 marca 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.11.2024.2.MST

    Kwalifikacja wynagrodzenia związanego z wyświetleniami reklam w serwisie do odpowiedniego źródła przychodu.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    26.04.2023 Podatki

    Zmiana interpretacji indywidualnej z dnia 26 kwietnia 2023 r., Szef Krajowej Administracji Skarbowej, sygn. DOP3.8220.7.2023.HTCE

    czytaj dalej
    Interpretacja
    22.03.2023 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 22 marca 2023 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT3.4011.172.2023.3.AD

    Stylizacja paznokci u kosmetyczki jako koszt uzyskania przychodów w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (współpraca reklamowa w internecie).

    czytaj dalej
    Interpretacja
    28.02.2023 Podatki

    Zmiana interpretacji indywidualnej z dnia 28 lutego 2023 r., Szef Krajowej Administracji Skarbowej, sygn. DOP3.8222.285.2020.HTCE

    Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków za zakupione reklamy.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    27.01.2023 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 27 stycznia 2023 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.1092.2022.2.BM

    Właściwa stawka ryczałtu dla świadczonych usług.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    22.11.2022 Podatki

    Zmiana interpretacji indywidualnej z dnia 22 listopada 2022 r., Szef Krajowej Administracji Skarbowej, sygn. DOP3.8220.238.2020.HTCE

    Możliwość uznania za koszt uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup reklamy w serwisie społecznościowym na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    01.09.2022 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 1 września 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-1.4011.568.2022.1.KF

    Opodatkowanie dochodu z wyświetlania reklam w filmach umieszczanych w serwisie (...).

    czytaj dalej
    Interpretacja
    15.07.2022 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 15 lipca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.267.2022.2.MS2

    Dotyczy ustalenia źródła przychodów oraz sposobu rozliczenia jako osoby małoletniej.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    04.04.2022 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 4 kwietnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4-3.4012.831.2021.4.RK

    Obowiązek oznaczenia świadczonych usług symbolem GTU_12

    czytaj dalej
    Interpretacja
    23.12.2021 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 23 grudnia 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.728.2021.1.MT

    Przychody z reklam uzyskiwane w związku z publikacją materiałów muzyczno-filmowych na platformie internetowej - źródło przychodów i kwestia możliwości zastosowania 50% kosztów uzyskania przychodów z art. 22 ust. 9 pkt 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    21.10.2020 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 21.10.2020, sygn. 0115-KDIT1.4011.571.2020.4.MR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.571.2020.4.MR

    Czy przychody z reklam oraz odtwarzania i zakupu utworów stworzonych przez Wnioskodawcę (w tym coverów) w opisanym stanie faktycznym oraz zdarzeniu przyszłym powinny być rozliczane jako przychody z pozarolniczej działalności gospodarczej, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych? Jeśli nie, to w ramach jakiego źródła przychodów powinny

    czytaj dalej
    Interpretacja
    25.11.2019 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 25.11.2019, sygn. 0112-KDIL2-3.4012.631.2019.1.EZ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-3.4012.631.2019.1.EZ

    Wnioskodawca właściwie dokumentuje naliczony przez Hurtownika bonus, wyrażony jako procent łącznej wartości netto zakupów zrealizowanych przez Franczyzobiorców, jako wynagrodzenie za usługi promowania Hurtownika i wystawia faktury VAT na kwotę udzielonego w tej części bonusu ze stawką podatku w wysokości 23%.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    14.06.2019 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 14.06.2019, sygn. 0113-KDIPT2-1.4011.226.2019.2.KU, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-1.4011.226.2019.2.KU

    czytaj dalej
    Poprzednia
    1 2 3 4 5
    Następna
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.