Prawo do odliczenia w pełnej wysokości podatku naliczonego w związku z dokonywanym przez Pana zakupem towarów przeznaczonych do prowadzenia bloga o tematyce kulinarnej oraz kręcenia materiałów video.
Kwalifikacja wynagrodzenia związanego z wyświetleniami reklam w serwisie do odpowiedniego źródła przychodu.
Stylizacja paznokci u kosmetyczki jako koszt uzyskania przychodów w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (współpraca reklamowa w internecie).
Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków za zakupione reklamy.
Możliwość uznania za koszt uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup reklamy w serwisie społecznościowym na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Opodatkowanie dochodu z wyświetlania reklam w filmach umieszczanych w serwisie (...).
Dotyczy ustalenia źródła przychodów oraz sposobu rozliczenia jako osoby małoletniej.
Przychody z reklam uzyskiwane w związku z publikacją materiałów muzyczno-filmowych na platformie internetowej - źródło przychodów i kwestia możliwości zastosowania 50% kosztów uzyskania przychodów z art. 22 ust. 9 pkt 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Czy przychody z reklam oraz odtwarzania i zakupu utworów stworzonych przez Wnioskodawcę (w tym coverów) w opisanym stanie faktycznym oraz zdarzeniu przyszłym powinny być rozliczane jako przychody z pozarolniczej działalności gospodarczej, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych? Jeśli nie, to w ramach jakiego źródła przychodów powinny
Wnioskodawca właściwie dokumentuje naliczony przez Hurtownika bonus, wyrażony jako procent łącznej wartości netto zakupów zrealizowanych przez Franczyzobiorców, jako wynagrodzenie za usługi promowania Hurtownika i wystawia faktury VAT na kwotę udzielonego w tej części bonusu ze stawką podatku w wysokości 23%.
Czy prawidłowym będzie, jeżeli Wnioskodawczyni uzna za koszt uzyskania przychodów wydatki poniesione na zakup reklamy w serwisie społecznościowym , na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Możliwość ewidencjonowania w podatkowej księdze przychodów i rozchodów oraz uznania za koszty uzyskania przychodów wydatków na zakup reklam na portalu społecznościowym.
W zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków za zakupione reklamy.
Sposób dokumentowania kwoty związanej z uznaną reklamacją oraz brak prawa do pomniejszenia podstawy opodatkowania i podatku należnego w związku z wypłacanymi kwotami reklamacji.
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
Opodatkowanie usług umieszczania reklam na serwerach internetowych.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie potrącalności kosztów uzyskania przychodów.
Wynagrodzenie z tytułu usług, polegających na udostępnianiu przez Wnioskodawcę innym podmiotom miejsca na reklamy na własnych stronach internetowych, o ile nie są świadczone w ramach pozarolniczej działalności gospodarczej, należy kwalifikować do źródła przychodów najem, dzierżawa lub inne umowy o podobnym charakterze (art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy). Do przychodu w walutach obcych mają zastosowanie przepisy
Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na: 1. zakup kart przedpłaconych,2. organizację spotkań szkoleniowo-integracyjnych dla pracowników i menadżerów,3. organizację spotkań związanych z obchodami długotrwałej współpracy z danym kontrahentem, w których uczestniczą pracownicy i kontrahenci,4. organizację spotkań dla managementu,5. organizację spotkań z okazji jubileuszu zatrudnienia
Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków związanych z organizacją imprezy jubileuszowej oraz zakupem ławek z logo Wnioskodawcy i logo produktu.