Podatek od towarów i usług w zakresie momentu obniżenia podatku należnego w związku z wystawianiem wewnętrznych faktur korygujących do faktur wewnętrznych wystawionych w roku 2014 dokumentujących nieodpłatne przekazanie Towarów
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania Towarów
Czy w przedstawionym stanie faktycznym, w świetle przepisów ustawy o VAT obowiązujących od dnia 1 kwietnia 2011 r. do dnia 31 marca 2013 r. nieodpłatne przekazanie Towarów, których jednostkowa wartość (koszt wytworzenia / cena nabycia) nie przekracza 10 PLN netto, podlega opodatkowaniu VAT na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy o VAT, nawet jeśli Towary są przekazywane w opakowaniach zbiorczych, których
Opodatkowanie podatkiem VAT nieodpłatnie przekazywanych towarów na cele reprezentacji i reklamy.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów w ramach tzw. sprzedaży pakietowej (premiowej).
W zakresie nieodpłatnego przekazania kontrahentom gadżetów i materiałów promocyjnych.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów w związku z tzw. programem procent od obrotu.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów klientom na cele degustacji.
W zakresie nieodpłatnego świadczenia usług na rzecz klientów lub potencjalnych klientów.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów zużywanych podczas przygotowywania zdjęć do folderów reklamowych, ulotek, katalogów.
W zakresie momentu skorygowania podatku należnego wykazanego w związku z nieodpłatnym przekazaniem towarów i nieodpłatnym świadczeniem usług oraz sposobu udokumentowania tej korekty.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów klientom w celu przedstawienia nowego asortymentu.
W zakresie nieodpłatnego przekazania kontrahentom gadżetów i materiałów promocyjnych.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów klientom w celu przedstawienia nowego asortymentu.
W zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od zakupu nieodpłatnie przekazywanych towarów i nieodpłatnie świadczonych usług.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów nowym i potencjalnym klientom w celu przedstawienia asortymentu.