Czy wydatki związane z eksploatacją (usługi naprawy oraz zakup części związanych z tą naprawą) wskazanych powyżej środków trwałych, wykorzystywanych jak to opisano w stanie faktycznym - do celów reklamy Spółki mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, i potraktowane jako koszty inne niż bezpośrednio związane z przychodami?
Czy Spółka może uznawać za koszty uzyskania przychodu wydatki ponoszone przez nią w związku z przekazaniem pracownikowi/członkowi jego rodziny samochodu służbowego/kolejnego samochodu służbowego?
Czy ponoszone przez Spółkę koszty wpisów sądowych i opłat egzekucyjnych poniesione w celu odzyskania należności można zaliczyć do kosztów pośrednio związanych z przychodem, a tym samym zaliczyć do kosztów podatkowych w momencie poniesienia?
Czy koszty związane z emisją akcji w ramach programu motywacyjnego stanowią koszty uzyskania przychodu w momencie przekazania akcji managerom?
Czy zwrot wydatków z tytułu opłat parkingowych pracownikowi odbywającemu podróż służbową samochodem prywatnym stanowi koszty uzyskania przychodu określone w art. 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
Czy koszty związane z utrzymaniem samochodów oraz ich nabyciem, bądź leasingiem są dla Wnioskodawcy kosztami uzyskania przychodu na mocy art. 15 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
W pytaniu zawartym we wniosku Podatnik prosił o wyjaśnienie czy może dokumentować zakupy elektronicznych biletów lotniczych ( dla pracowników odbywających podróż służbową )dokumentem będącym kopią tzw. "agent kupon", w kontekście brzmienia art. 15 ust.1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r.
Czy koszty kuponów gry T-L o wartości 1,40 zł, przekazywanych nieodpłatnie nabywcom kuponów gry T-M w celu uatrakcyjnienia sprzedaży, są kosztami reklamy nielimitowanej czy limitowanej, czy kosztami działalności poniesionymi w celu zwiększenia przychodu i zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych są kosztami uzyskania przychodu?
Czy poniesione przez Spółkę wydatki dotyczące usług takich jak: testowanie nowych produktów, usługi marketingowe, reklamowe, logistyczne, promocyjne, pośrednictwa handlowego oraz inne mające na celu intensyfikację sprzedaży, świadczonych przez odbiorcę towarów oraz usług świadczonych przez dystrybutora są kosztem uzyskania przychodu?
Co oznaczają pojęcia "dzień zarachowania kosztu", "dzień poniesienia kosztu"? Jak określić średni kurs w przypadku otrzymania faktury kosztowej drogą elektroniczną? Jak określić dzień zarachowania kosztu w przypadku importu towarów, gdy Spółka otrzymuje JDA SAD oraz gdy towar został wydany z magazynu wcześniej niż Spółka otrzymała JDA SAD?