Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania świadczonych przez Gminę usług sprzedaży posiłków na rzecz uczniów.
Ponoszone przez Wnioskodawcę wydatki na zakup dla siebie odpowiednich ubrań, obuwia oraz dodatków do ubrań nie mogą stanowić koszt uzyskania przychodu, gdyż wydatki te mają charakter wydatków osobistych. Odnosząc się natomiast do możliwości zaliczenia przez Wnioskodawcę do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej działalności gospodarczej wydatki poniesione na zakup ubrań, obuwia oraz zakupu dodatków
Uznanie świadczenia Wnioskodawcy polegającego na sprzedaży produktu żywnościowego wraz z wykonaniem czynności dodatkowych na rzecz klienta za usługę restauracyjną, oraz zastosowanie stawki podatku VAT i ustalenie podstawy opodatkowania dla opisanych we wniosku czynności.
Uznanie świadczenia Wnioskodawcy polegającego na sprzedaży produktu żywnościowego wraz z wykonaniem Czynności dodatkowych na rzecz klienta za usługę restauracyjną, oraz zastosowanie stawki podatku VAT i ustalenie podstawy opodatkowania dla opisanych we wniosku czynności.
Uznanie świadczenia Wnioskodawcy polegającego na sprzedaży produktu żywnościowego wraz z wykonaniem Czynności dodatkowych na rzecz klienta za usługę restauracyjną, oraz zastosowanie stawki podatku VAT i ustalenie podstawy opodatkowania dla opisanych we wniosku czynności.
Uznanie świadczenia Wnioskodawcy polegającego na sprzedaży produktu żywnościowego wraz z wykonaniem Czynności dodatkowych na rzecz klienta za usługę restauracyjną, oraz zastosowanie stawki podatku VAT i ustalenie podstawy opodatkowania dla opisanych we wniosku czynności.
Podatek od towarów i usług w zakresie uznania sprzedaży produktów gastronomicznych w lokalu Wnioskodawcy za usługę restauracyjną, zastosowania właściwej stawki podatkowej oraz określenia właściwej podstawy opodatkowania.
zastosowanie 5% stawki podatku VAT przy sprzedaży wymienionych we wniosku posiłków
Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy