Obowiązki płatnika i obowiązki informacyjne w związku z zapłatą zaległych składek na ubezpieczenie za pracowników i byłych pracowników oraz brak przychodu.
Obowiązki płatnika i obowiązki informacyjne - zapłacone składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne za pracowników i byłych pracowników.
Obowiązki płatnika w przypadku świadczenia na rzecz pracowników oraz byłych pracowników.
obowiązki płatnika w związku z zapłatą zaległych składek na rzecz pracowników oraz byłych pracowników
Skutki podatkowe zapłaty przez pracodawcę za pracowników składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenia zdrowotne
Obowiązki płatnika w przypadku świadczenia na rzecz pracowników oraz byłych pracowników.
Skutki podatkowe zapłaty przez płatnika składek, które powinny być sfinansowane przez pracownika
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika oraz powstania przychodu u pracowników nadal zatrudnionych z tytułu zapłaconych przez płatnika zaległych składek ZUS, obowiązków płatnika oraz powstania przychodu u pracowników niebędących aktualnie zatrudnionymi na umowę o pracę (byłych pracowników) z tytułu zapłaconych przez płatnika zaległych składek ZUS, obowiązków płatnika oraz
W informacji PIT-11 oraz jej korekcie mogą zostać uwzględnione tylko te zaliczki, które faktycznie zostały pobrane przez Wnioskodawcę z dochodu pracownika w latach, za które informacja jest sporządzona. Informacja PIT-11 czy też jej korekta winna odzwierciedlać bowiem stan faktyczny. Tym samym, skoro Wnioskodawca nie pobrał z dochodu pracownika w przeszłości należnej zaliczki na podatek dochodowy oraz