Możliwość nakładania nowej, kolejnej banderoli bezpośrednio na banderolę pierwotnie nałożoną
Możliwość naniesienia znaków akcyzy oraz prawo do obniżenia kwoty akcyzy o wartość nowych znaków podatkowych.
Brak możliwości korzystania ze zwolnienia od akcyzy Wnioskodawcy produkującego piwo w ilości nieprzekraczającej 200 000 hl rocznie, w przypadku podpisania przez Spółkę porozumienia (umowy) o współpracy
Obowiązki w podatku akcyzowym w zakresie wytwarzania suplementów diety na bazie alkoholu etylowego.
rozlewanie bazy do płynu do papierosów elektronicznych z zapłaconą akcyzą poza składem podatkowym, oznaczanie opakowań jednostkowych banderolami
prawo do obniżenia wpłat dziennych o wartość podatkowych znaków akcyzy prawidłowo nałożonych na wyroby nowatorskie poza terytorium kraju oraz prawo do obniżenia wpłat dziennych o wartość podatkowych znaków akcyzy prawidłowo nałożonych na wyroby nowatorskie na terytorium kraju
zwolnienie z akcyzy węglowodorów gazowych rozlanych do butli gazowych w składzie podatkowym na terytorium państwa członkowskiego
Obowiązek oznaczania wyrobów klasyfikowanych do kodu CN 2207 10 znakami akcyzy
Obowiązki związane z produkcją wyrobów klasyfikowanych do kodu CN 2806 10 00, 2815 20 00, 2815 12 00, 3822 00 00
Zwolnienie z akcyzy gazu propan-butan wykorzystywanego do napędu wózków widłowych
Rozlew wyrobów akcyzowych znajdujących się poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy
możliwość przejęcia obowiązku nałożenia banderol legalizacyjnych poprzez przyjęcie zwrotu wyrobów akcyzowych oznaczonych nieaktualnymi znakami akcyzy.
Zwolnienie z akcyzy wyrobów akcyzowych przeznaczonych do statków powietrznych
brak obowiązku produkcji w składzie podatkowym wyrobów opodatkowanych stawką 0 zł
możliwość mieszania (blendowania) w składzie podatkowym wyrobów (odrdzewiacza o kodzie CN 2710 19 99), niebędących własnością składu; brak obowiązku zapłaty podatku akcyzowego na żadnym z etapów
sprzedaż olejów antyadhezyjnych CN 3403 19 99 przeznaczonych do budownictwa
składanie zabezpieczenia akcyzowego w odniesieniu do wyrobów produkowanych w składzie podatkowym
Czy w świetle przedstawionego stanu faktycznego należy przyjąć, że wytwarzane przez Spółkę oleje rzepakowe traktowane jako biokomponenty w myśl ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (Dz. U. Nr 169, poz. 1199 ze zm.), zwanej dalej ustawą o biokomponentach, przeznaczone do tzw. celów technicznych (tj. używane przez odbiorców Wnioskodawcy w celach dalszego przetwarzania
Czy w świetle przedstawionego zdarzenia przyszłego należy przyjąć, że nabywane przez Spółkę czyste oleje rzepakowe traktowane jako biokomponenty w myśl ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (Dz. U. Nr 169, poz. 1199 ze zm.) zwanej dalej ustawą o biokomponentach i przeznaczone przez Wnioskodawcę do produkcji estrów oleju rzepakowego wykorzystywanych na cele biopaliwowe
Czy w świetle przedstawionego zdarzenia przyszłego należy przyjąć, że wytwarzane przez Spółkę oleje rzepakowe traktowane jako biokomponenty w myśl ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (Dz. U. Nr 169, poz. 1199 ze zm.), zwanej dalej ustawą o biokomponentach, przeznaczone do tzw. celów technicznych (tj. używane przez odbiorców Wnioskodawcy w celach dalszego przetwarzania