W zakresie ustalenia, czy wydatki na nagrody przyznawane w Programie (Nagrody Pieniężne, Nagrody Rzeczowe i Dodatkowe Nagrody) stanowią dla A. koszt uzyskania przychodów w rozumieniu podatku dochodowego od osób prawnych, który jest potrącalny w dacie poniesienia kosztu, tj. w dacie ujęcia kosztu w księgach rachunkowych na podstawie otrzymanej faktury lub na podstawie innego dowodu w przypadku braku
uznanie Foodkart za bony jednego przeznaczenia i ich rozliczanie oraz nieuznanie Foodkart za bony i ich rozliczanie.
Uznanie sprzedawanych doładowań i pakietów startowych za bony SPV oraz konsekwencje podatkowe z tytułu ich emisji.
Obowiązki płatnika w zakresie upominków i drobnych świadczeń rzeczowych dla respondentów - możliwość skorzystania ze zwolnienia z art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o PIT.
• brak prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego w związku nabyciem Prezentów, • brak obowiązku naliczenia podatku VAT należnego w momencie wydania Prezentów.
Podatku od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania, gdy wartość zamówienia ulega obniżeniu o wartość vouchera, określenia czy zamiana vouchera na kartę podarunkową stanowi nieodpłatne przekazanie towaru i naliczenia podatku VAT od wartości bonu podarunkowego, braku obowiązku naliczenia podatku VAT od przekazanego świadczenia, prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku
Brak opodatkowania kwoty jaką Wnioskodawca otrzymuje z tytułu transferu bonów na podstawie art. 8b ust. 2 ustawy oraz braku obowiązku stosowania przy odliczaniu podatku VAT proporcji, o której mowa w art. 86 ust. 2a ustawy.
Możliwość korzystania ze zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania sprzedaży przy zastosowaniu kasy rejestrującej w przypadku wymiany eVouchera (...)
W momencie dokonania sprzedaży Bonów przez Spółkę na rzecz Klientów nie dojdzie do powstania przychodu podatkowego po stronie Spółki.
Określenie momentu powstania obowiązku podatkowego dla stosowania bonów jednego przeznaczenia.
Spółka jest zobowiązana do rozpoznania przychodu podatkowego z tytułu sprzedaży Bonów na rzecz Klientów w momencie uregulowania należności i do uznania za koszty uzyskania przychodu w dacie ich poniesienia wydatków udokumentowanych notami księgowymi związanych z wykonanymi przez Partnerów świadczeniami, za które zapłata została dokonana z wykorzystaniem Bonów
Uznania opisanych świadczeń za usługi telekomunikacyjne, ustalenia miejsca świadczenia i opodatkowania dokonywanych świadczeń związanych z kartami eSIM oraz wykazywania w deklaracji podatkowej.
W zakresie ustalenia: - czy niezależnie czy Bony wydawane byłyby Kontrahentom nieodpłatnie (jako nagrody) czy zbywane za symboliczną złotówkę, koszty nabycia Bonów będą stanowić koszt uzyskania przychodu („KUP”) dla Wnioskodawcy. - jaka byłaby podstawa opodatkowania podatkiem CIT przychodu Wnioskodawcy z tytułu sprzedaży Bonów z upustem (za symboliczną złotówkę).
Opodatkowanie podatkiem VAT oraz określenie podstawy opodatkowania w przypadku transferu Bonów jednego przeznaczenia i Bonów różnego przeznaczenia oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z nabycia Bonów (nagród).
Niepodleganie opodatkowaniu podatkiem VAT otrzymania środków pieniężnych na pokrycie kosztów nagród rzeczowych. Moment powstania obowiązku podatkowego w związku z wydaniem nagród rzeczowych. Ewidencjonowania przy zastosowaniu kasy rejestrującej wydania nagród rzeczowych.
Brak prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego w związku nabyciem bonów jednego przeznaczenia oraz uznanie czynności przekazania bonów jednego przeznaczenia pracownikom za czynność niepodlegającą opodatkowaniu podatkiem VAT.
Sprzedaż bonów jednego przeznaczenia może być tak zakwalifikowana, wówczas gdy miejsce świadczenia usług końcowych jest znane w chwili emisji tego bonu. Jeżeli miejsce to nie jest znane, to mamy do czynienia z bonami różnego przeznaczenia, które podlegają opodatkowaniu VAT dopiero w momencie wymiany bonu na towar lub usługę. TSUE uznał przy tym, że sprzedaż bonów różnego przeznaczenia może być opodatkowana