Nabywane przez Spółkę paliwo lotnicze o kodzie CN 2710 19 21 zostało wymienione w art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy. Z kolei opisany we wniosku pakiet szkoleniowy ma charakter odpłatnej (komercyjnej) usługi skierowanej na zewnątrz i nie jest związany z lotami prywatnymi oraz nie ma charakteru rekreacyjnego.
Możliwość skorzystania ze zwolnienia od akcyzy paliwa lotniczego, używanego do statków powietrznych, do świadczenia odpłatnych usług lotniczych w postaci pokazu lotniczego
Zwolnienie od akcyzy, na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy, paliwa lotniczego o kodzie CN 2710 12 31
Możliwość zwolnienia od akcyzy wyrobów akcyzowych wykorzystywanych do lotów.
Zwolnienie od akcyzy benzyny lotniczej, tankowanej do samolotów wynajmowanych klientom wraz z paliwem
brak zwolnienia od akcyzy, na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy, paliwa lotniczego o kodzie CN 2710 12 31
Zwolnienie od akcyzy wyrobów energetycznych przeznaczonych do serwisu, konserwacji oraz napraw silników statków powietrznych
zastosowanie przez Spółkę zwolnienia od akcyzy w przypadku, gdy po sprzedaży wyrobów akcyzowych na rzecz podmiotu zużywającego podmiot ten przeznaczy je na cele naruszające warunki zwolnienia
Czy sprzedając paliwo lotnicze z zachowaniem warunków wskazanych w § 7 ust. 4 pkt 1-7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2004r. w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego można tej sprzedaży dokonywać bezpośrednio z cysterny bez posiadania bazy magazynowej?
Spółka ma obowiązek prowadzenia ewidencji pozwalającej na określenie ilości i sposobu przeznaczenia benzyny silnikowej lotniczej. Prowadzenie przedmiotowej ewidencji ma zapewnić kontrolę sprzedaży wyrobu, który korzysta ze zwolnienia od podatku akcyzowego. Dlatego też benzyna silnikowa lotnicza zwolniona z akcyzy na podstawie § 7 rozporządzenia w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego nie może być