Obowiązki płatnika wynikające z zatrudnienia rezydenta Niemiec świadczącego pracę zdalnie.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą nagród w ramach programu poleceń pracowniczych.
Obowiązki płatnika prowadzącego działalność polegającą na usługach opieki nad osobami w podeszłym wieku, osobami niepełnosprawnymi lub wymagającymi pomocy w codziennym funkcjonowaniu z innych powodów w Niemczech: • określenie wystąpienia obowiązków płatnika w związku z wypłacaniem diet zleceniobiorcom, wykonującym umowy zlecenia w Niemczech; • ocena prawidłowości odprowadzania zaliczki na podatek dochodowy
Możliwość zastosowania 9% stawki podatku w roku podatkowym rozpoczynającym się 1 października 2021 r. i latach kolejnych. Brak obowiązku wpłaty podatku od przychodów z budynków, gdy kwota zaliczki z art. 25 CIT jest większa od tego podatku.
Możliwość zastosowania 9% stawki podatku w roku podatkowym rozpoczynającym się 1 października 2021 r. i latach kolejnych. Brak obowiązku wpłaty podatku od przychodów z budynków, gdy kwota zaliczki z art. 25 CIT jest większa od tego podatku.
• możliwość zastosowania 9% stawki podatku w roku podatkowym rozpoczynającym się 1 października 2022 r. i latach kolejnych, • brak obowiązku wpłaty podatku od przychodów z budynków, gdy kwota zaliczki z art. 25 CIT jest większa od tego podatku.
• możliwość zastosowania 9% stawki podatku w roku podatkowym rozpoczynającym się 1 października 2022 r. i latach kolejnych, • brak obowiązku wpłaty podatku od przychodów z budynków, gdy kwota zaliczki z art. 25 CIT jest większa od tego podatku.
Możliwość zastosowania 9% stawki podatku w roku podatkowym rozpoczynającym się 1 października 2021 r. i latach kolejnych. Brak obowiązku wpłaty podatku od przychodów z budynków, gdy kwota zaliczki z art. 25 CIT jest większa od tego podatku.
Możliwość zastosowania 9% stawki podatku w roku podatkowym rozpoczynającym się 1 października 2021 r. i latach kolejnych. Brak obowiązku wpłaty podatku od przychodów z budynków, gdy kwota zaliczki z art. 25 CIT jest większa od tego podatku.
Możliwość zastosowania 9% stawki podatku w roku podatkowym rozpoczynającym się 1 października 2021 r. i latach kolejnych. Brak obowiązku wpłaty podatku od przychodów z budynków, gdy kwota zaliczki z art. 25 CIT jest większa od tego podatku.
• możliwość zastosowania 9% stawki podatku w roku podatkowym rozpoczynającym się 1 października 2021 r. i latach kolejnych, • brak obowiązku wpłaty podatku od przychodów z budynków, gdy kwota zaliczki z art. 25 CIT jest większa od tego podatku.
Możliwość zastosowania 9% stawki podatku w roku podatkowym rozpoczynającym się 1 października 2021 r. i latach kolejnych. Brak obowiązku wpłaty podatku od przychodów z budynków, gdy kwota zaliczki z art. 25 CIT jest większa od tego podatku.
Możliwość zastosowania 9% stawki podatku w roku podatkowym rozpoczynającym się 1 października 2021 r. i latach kolejnych. Brak obowiązku wpłaty podatku od przychodów z budynków, gdy kwota zaliczki z art. 25 CIT jest większa od tego podatku.
Możliwość zastosowania 9% stawki podatku w roku podatkowym rozpoczynającym się 1 października 2021 r. i latach kolejnych. Brak obowiązku wpłaty podatku od przychodów z budynków, gdy kwota zaliczki z art. 25 CIT jest większa od tego podatku.
Możliwość zastosowania 9% stawki podatku w roku podatkowym rozpoczynającym się 1 października 2021 r. i latach kolejnych. Brak obowiązku wpłaty podatku od przychodów z budynków, gdy kwota zaliczki z art. 25 CIT jest większa od tego podatku.
Możliwość zastosowania 9% stawki podatku w roku podatkowym rozpoczynającym się 1 października 2021 r. i latach kolejnych oraz brak obowiązku wpłaty podatku od przychodów z budynków, gdy kwota zaliczki z art. 25 CIT jest większa od tego podatku.
Możliwość zastosowania 9% stawki podatku w roku podatkowym rozpoczynającym się 1 października 2021 r. i latach kolejnych oraz brak obowiązku wpłaty podatku od przychodów z budynków, gdy kwota zaliczki z art. 25 CIT jest większa od tego podatku.
Wobec jednoznacznego stanowiska Trybunału Konstytucyjnego wyrażonego w wyroku z dnia 8 lipca 2014 r., sygn. akt K 7/13 uznać należy, że udział członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w finansowanych szkoleniach, mających na celu pogłębianie wiedzy merytorycznej do wypełniania nałożonych przez burmistrza obowiązków, nie generuje po stronie ich uczestników przychodu, a na świadczeniodawcy