Interpretacje

Interpretacja
28.08.2024 Podatki

Skutki podatkowe nieodpłatnego przekazania przydomowych oczyszczalni ścieków, po zakończeniu projektu, na rzecz mieszkańców przez Gminę.

Interpretacja
16.09.2011 Podatki

Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania towarów oraz nieodpłatnego świadczenia usług.

Interpretacja
16.09.2011 Podatki

Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania towarów oraz nieodpłatnego świadczenia usług.

Interpretacja
22.08.2011 Podatki

Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania towarów oraz nieodpłatnego świadczenia usług na rzecz pracowników.

Interpretacja
04.04.2011 Podatki

W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów w ramach tzw. sprzedaży pakietowej (premiowej).

Interpretacja
04.04.2011 Podatki

W zakresie nieodpłatnego przekazania kontrahentom gadżetów i materiałów promocyjnych.

Interpretacja
04.04.2011 Podatki

W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów w związku z tzw. programem procent od obrotu.

Interpretacja
13.12.2010 Podatki

W zakresie nieodpłatnego świadczenia usług na rzecz klientów lub potencjalnych klientów.

Interpretacja
13.12.2010 Podatki

W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów zużywanych podczas przygotowywania zdjęć do folderów reklamowych, ulotek, katalogów.

Interpretacja
13.12.2010 Podatki

W zakresie nieodpłatnego przekazania kontrahentom gadżetów i materiałów promocyjnych.

Interpretacja
13.12.2010 Podatki

W zakresie momentu skorygowania podatku należnego wykazanego w związku z nieodpłatnym przekazaniem towarów i nieodpłatnym świadczeniem usług oraz sposobu udokumentowania tej korekty.

Interpretacja
13.12.2010 Podatki

W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów klientom w celu przedstawienia nowego asortymentu.

Interpretacja
13.12.2010 Podatki

W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów klientom w celu przedstawienia nowego asortymentu.

Interpretacja
13.12.2010 Podatki

W zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od zakupu nieodpłatnie przekazywanych towarów i nieodpłatnie świadczonych usług.

Interpretacja
13.12.2010 Podatki

W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów nowym i potencjalnym klientom w celu przedstawienia asortymentu.