informacja handlowa
Interpretacja
26.11.2015 Podatki

Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z wydawaniem Magazynu mogą stanowić koszty uzyskania przychodów?

Interpretacja
26.06.2015 Podatki

Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie uznania za koszty uzyskania przychodów wydatków na zakup usług związanych z gromadzeniem i udostępnianiem danych sprzedażowych, poniesionych na podstawie faktur wystawianych w ww. zakresie przez Kontrahentów.

Interpretacja
14.05.2014 Podatki

Czy na fakturze VAT można podawać informacje handlowe dotyczące metody ustalania ceny usługi w złotówkach, opisanej wcześniej w stanie faktycznym?

Interpretacja
05.04.2012 Podatki

Czy wynagrodzenia z tytułu usług marketingowych, logistycznych, badania jakości, obsługi finansowej płatności, elektronicznego przesyłania faktur i dostarczania informacji handlowej stanowią pośrednie koszty uzyskania przychodów, bez względu na sposób ustalania ich wartości?

Interpretacja
28.01.2010 Podatki

Czy ponoszone przez Wnioskodawcę wydatki związane z wydawaniem magazynów reklamowych można w całości zakwalifikować jako koszty uzyskania przychodu w momencie ich poniesienia?

Interpretacja
30.11.2009 Podatki

Dotyczy sposobu zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków Uczelni związanych z utrzymaniem i zachęceniem studentów do kontynuowania nauki na kolejnych latach studiów.

Interpretacja
09.08.2007 Podatki

Dotyczy zaliczenia wydatków na zakup gadżetów reklamowych zawierających logo firmy do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).

Interpretacja
25.05.2006 Podatki

Czy wydatki przeznaczone na kampanię społeczną mającą na celu uświadomienie ludzi o negatywnych skutkach prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.

Porada
13.12.2005 Podatki

Firma będąca producentem wyrobów chemii gospodarczej ponosi koszty usług umieszczania zdjęć produktów i ich cen sprzedaży w gazetkach reklamowych sieci handlowych lub hurtowniach. Jak traktować te koszty? Czy jako reklamę publiczną, czy może limitowaną 0,25% przychodu?

Interpretacja
30.06.2005 Podatki

Czy koszty zakupu ulotek, materiałów informacyjnych oraz katalogów reklamowych oraz ich dystrybucji do odbiorców porzez wrzutki prasowe, wysyłkę listów, wyeksponowanie w punktach sprzedaży towarów są wydatkami, które w pełnej wysokości mogą stanowić koszty uzyskania przychodów, jako reklama publiczna?

Interpretacja
08.06.2005 Podatki

Prawidłowość zakwalifikowania do kosztów uzyskania przychodów kosztów związanych z zakupem płytek CD i nagraniem na nich wersji testowych programów antywirusowych

Interpretacja
05.04.2005 Podatki

Czy wydatki poniesione na wytworzenie i kolportaż gazetki reklamowej należy zaliczyć do kosztów reklamy objętej limitem 0,25% przychodów lud do kosztów reklamy publicznej, czy też, wydatki te należy zaliczyć do "zwykłych" kosztów wykonania usługi, mając na względzie fakt, iż koszty te są w dużej części refakturowane najemcom?

Interpretacja
25.03.2005 Podatki

Czy wydatki poniesione na wydanie katalogów informujących o właściwościach oferowanych produktów specjalistycznych, które (katalogi) przesyłane są następnie do stałych odbiorców w celu usprawnienia składania zamówień stanowią dla spółki nielimitowany koszt uzyskania przychodów??

Interpretacja
22.03.2005 Podatki

Czy zakup usługi polegającej na przekazaniu gazetek przez dystrybutora potencjalnym klientom Spółki stanowi dla Spółki w całości koszt podatkowy?

Interpretacja
17.12.2004 Podatki

Czy podmiot wykonujący wyłącznie czynności zwolnione od podatku od towarów i usług ma obowiązek naliczenia podatku od towarów i usług przekazanych na cele reprezentacji i reklamy oraz czy ma prawo odliczyć podatek naliczony od zakupów zrealizowanych w związku z wymienionymi czynnościami?

Interpretacja
20.10.2004 Podatki

Czy nieodpłatne przekazanie gazetek handlowych podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ?

Interpretacja
06.09.2004 Podatki

Czy będzie kosztem uzyskania przychodów należny VAT, naliczany zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług od przekazań nagród, upominków, gratisów na rzecz nabywców towarów w zależności od dokonania zakupów o określonej wartości oraz naliczany od przekazań materiałów informacyjnych i dołączonych upominków do sprzedanych towarów?

Interpretacja
27.07.2004 Podatki

Czy przekazanie klientom informatorów handlowych i toreb kasowych podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?

Interpretacja
27.07.2004 Podatki

Czy przekazanie klieentom informatorów handlowych i toreb kasowych podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?

Interpretacja
30.04.2004 Podatki

dotyczy opodatkowania podatkiem VAT świadczenia usług oraz przekazania lub zużycia towarów na potrzeby reprezentacji albo reklamy

Interpretacja
30.04.2004 Podatki

dotyczy kwalifikacji wydatków związanych z reklamą względnie informacją handlową w odniesieniu do zakupionych przez jednostkę katalogów

Interpretacja
20.04.2004 Podatki

dotyczy zaliczenia do kosztów sprzedaży wydatków związanych z zakupem katalogów bez podziału na koszty limitowane do wysokości 0,25 % przychodu

Poprzednia Następna