Podatek od czynności cywilnoprawnych w zakresie określenia podstawy opodatkowania.
Czy w ramach promocji koszt drobnych upominków o wartości poniżej 100 zł na osobę w skali roku jest kosztem uzyskania przychodów? Spółka jako podwykonawca firmy P. Sp. z o.o. wykonuje prace usługowe na rzecz kontrahenta zagranicznego OM P. Przy realizacji usług marketingowych Podatnik ponosi koszty związane z organizacją spotkań z kadrą medyczną celem przekazania informacji o lekach-produktach OM P
czy wydatek poniesiony na zakup sprzętu stanowi dla Spółki koszt uzyskania przychodów z późniejszej odsprzedaży telefonów. W ocenie Spółki wydatek poniesiony przez Spółkę na zakup sprzętu stanowi koszt uzyskania przychodów z późniejszej odsprzedaży telefonów przez Spółkę, ponieważ wydatek ten jest poniesiony w celu uzyskania przychodów wynika to z faktu, że zgodnie z treścią łączącego strony stosunku
czy czynności przeniesienia własności używanego telefonu na rzecz Spółki oraz przekazanie sprzętu na rzecz szkoły wywołują jakieś inne skutki podatkowe ? W szczególności czy wchodzi w grę jakiekolwiek opodatkowane świadczenie usług ze strony szkoły na rzecz Spółki związane z faktem znajdowania się telefonów na terenie szkoły przez czas trwania akcji i niezbędnego w tym czasie nadzoru nad przekazywaniem
Spółka zwróciła się z prośbą o potwierdzenie, czy przewidziane w art. 8 ustawy o kredycie konsumenckim uprawnienie korzystającego - konsumenta do przedterminowej spłaty zobowiązań leasingowych, modyfikuje treść art. 17c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych poprzez odstąpienie w takim przypadku od konieczności wykonywania umowy leasingu w jej podstawowym okresie jako warunku, od którego zależy
Podatnik zapytuje o moment powstania obowiązku podatkowego z tytułu wykonania analizy opłacalności realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie boisk osiedlowych.
Czy sprzedaż produkcji przeznaczonej na rynek krajowy podmiotowi centralnemu Grupy E jest zgodna z art. 11 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? Czy uzasadnione jest wykorzystanie metody rozsądnej marży w celu ustalenia cen stosowanych w transakcji z podmiotem centralnym w odniesieniu do tej produkcji?