Czy w przedstawionym stanie faktycznym, Spółce przysługuje prawo do odliczenia od podstawy opodatkowania w zeznaniu rocznym Wydatków marketingowych, o których mowa we wniosku, na podstawie art. 18eb ust. 1 ustawy o CIT?
Wskazane wydatki będą mogli Państwo zaliczyć do kosztów wymienionych w art. 18eb ust. 7 pkt 3 ustawy CIT, w zakresie w jakim dotyczą działań związanych z dostosowaniem opakowań produktów do wymagań kontrahentów dotyczących produktów.
Skorzystanie z ulgi na ekspansję w podmiocie zmieniającym formę prawną (ze sp. z o.o. sp. k na sp. z o.o.)
Czy wszystkie opisane w stanie faktycznym oraz zdarzeniu przyszłym koszty uczestnictwa w targach należy uznać za koszty uzyskania przychodów poniesione w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży, o których mowa w art. 18eb ust. 7 pkt 1 u.p.d.o.p.; - Czy wszystkie opisane w stanie faktycznym oraz zdarzeniu przyszłym koszty działań promocyjno-informacyjnych należy uznać za koszty uzyskania przychodów
Czy opisane produkty, które powstają w wyniku Procesu Produkcji, stanowią „rzeczy wytworzone przez podatnika” w rozumieniu art. 18eb ust. 2 ustawy o CIT. Czy przedstawione Wydatki Na Wzrost Przychodów stanowią koszty uzyskania przychodów poniesione w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów, o których mowa w art. 18eb ust. 7 ustawy o CIT, a tym samym Wnioskodawca jest/będzie uprawniony do
Kalendarium wydarzeń październik 2023 r. Sąd Najwyższy przychylił się do stanowiska Państwowej Inspekcji Pracy wskazującego, że uruchomienie wypożyczalni sprzętu sportowego czy biblioteki w placówce, która zasadniczo jest nastawiona na handel, aby prowadzić działalność handlową w niedziele, stanowi obejście prawa. W wyroku z 13 września 2023 r. (sygn. akt III KK 155/23) Sąd Najwyższy wskazał, że zorganizowanie
Wydatki na przygotowanie dokumentacji umożliwiającej rejestrację i sprzedaż produktów - w szczególności dotyczącej certyfikacji, spełniają przesłanki uprawniające Spółkę do odliczenia, zgodnie z art. 18eb ust. 7 pkt 4 ustawy o CIT. Powyższe wydatki można zaliczyć do kosztów wymienionych w art. 18eb ust. 7 pkt 4 ustawy o CIT, jako koszty przygotowania dokumentacji umożliwiającej sprzedaż produktów,
W zakresie ustalenia czy: - wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na promocję produktów wymienionych w opisie stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego stanowią koszty działań promocyjno-informacyjnych w rozumieniu art. 18eb ust. 7 pkt 2 ustawy o CIT i w konsekwencji podlegają odliczeniu od podstawy opodatkowania CIT jako koszty uzyskania przychodów poniesione w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży
Spółka nie będzie miała możliwości skorzystania z tzw. ulgi prowzrostowej na podstawie art. 18eb ust. 1-10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych gdyż produktów kosmetycznych sprzedawanych przez A. pod własną marką nie można uznać za produkty wytworzone przez Wnioskodawcę.
W zakresie art. 18eb ust. 7 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (ulga prowzrostowa).
Czy uzyskanie przychodu ze sprzedaży produktu z opisanej w stanie faktycznym nowej linii produktów dostosowanych do klientów indywidualnych (produkty te będą dystrybuowane poprzez sieci handlowe), choćby z pierwszej niewielkiej partii będzie uprawniało Wnioskodawcę do skorzystania z ulgi opisanej w art. 18eb ustawy; - czy w przypadku produkcji własnej spełnieniem warunku zwiększenia przychodów będzie
Wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie art. 18eb ust. 7 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (ulga prowzrostowa).
W zakresie ustalenia czy Spółka może skorzystać z ulgi podatkowej, o której mowa w art. 18eb Ustawy o CIT.
Czy Spółka w zaistniałym opisie zdarzeń staje się producentem nowego produktu i ma prawo skorzystać z ulgi na ekspansję, odliczając od podstawy opodatkowania, kosztu poniesionego na zaprojektowanie i wytworzenie matrycy wykrojnika do kartonu 8 kg, celem wprowadzenia na rynek Hiszpański nowego produktu w postaci 8 kg kartonu jabłek pod znakiem towarowym L.