Nabywane przez Spółkę paliwo lotnicze o kodzie CN 2710 19 21 zostało wymienione w art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy. Z kolei opisany we wniosku pakiet szkoleniowy ma charakter odpłatnej (komercyjnej) usługi skierowanej na zewnątrz i nie jest związany z lotami prywatnymi oraz nie ma charakteru rekreacyjnego.
Możliwość skorzystania ze zwolnienia od akcyzy paliwa lotniczego, używanego do statków powietrznych, do świadczenia odpłatnych usług lotniczych w postaci pokazu lotniczego
Zwolnienie od akcyzy, na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy, paliwa lotniczego o kodzie CN 2710 12 31
Uznanie, że Spółce będzie przysługiwało zwolnienie z podatku akcyzowego ze względu na przeznaczenie, w związku z planowanym nabywaniem paliw lotniczych o kodzie CN 2710 19 21
Możliwość zwolnienia od akcyzy wyrobów akcyzowych wykorzystywanych do lotów.
brak zwolnienia od akcyzy, na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy, paliwa lotniczego o kodzie CN 2710 12 31
Możliwość zwolnienia od akcyzy wyrobów akcyzowych przeznaczonych do produkcji podpałki
Zwolnienie od akcyzy wyrobów energetycznych przeznaczonych do serwisu, konserwacji oraz napraw silników statków powietrznych
zastosowanie przez Spółkę zwolnienia od akcyzy w przypadku, gdy po sprzedaży wyrobów akcyzowych na rzecz podmiotu zużywającego podmiot ten przeznaczy je na cele naruszające warunki zwolnienia
Brak możliwości uznania spółki za podmiot zużywający wyroby akcyzowe, zwolnione od akcyzy ze względu na przeznaczenie, tj. używane w statkach powietrznych paliwo do silników odrzutowych o kodzie CN 2710 19 21.
Brak zwolnienia z akcyzy dla paliwa do silników odrzutowych zużywanego do przeprowadzenia lotów testowych.
W zakresie prawidłowego sposobu wypełniania dokumentu dostawy wyrobów akcyzowych zwolnionych ze względu na przeznaczenie
W zakresie możliwości sprzedaży paliwa lotniczego zakupionego jako paliwo lotnicze zwolnione od akcyzy podmiotom niekorzystającym z tego zwolnienia oraz możliwości magazynowania paliwa lotniczego z zapłaconą akcyzą oraz paliwa zwolnionego od akcyzy w jednym zbiorniku
brak możliwości zastąpienia podpisu na dokumencie dostawy wydrukowanym napisem wskazującym imię i nazwisko tej osoby
brak możliwości zastosowania zwolnienia dla dostawy paliwa lotniczego do samolotu przeznaczonego na wynajem
Wnioskodawca, który w opisanym stanie faktycznym, nie świadczy odpłatnych usług lotniczych na rzecz innych podmiotów przy wykorzystaniu posiadanego samolotu, lecz wykorzystuje ten samolot w ramach prowadzonej działalności gospodarczej do przewozu pracowników i członków zarządu Spółki nie może korzystać ze wskazanego zwolnienia od akcyzy.
Zwolnienie z akcyzy paliwa lotniczego wykorzystywanego do działalności gospodarczej
Czy w zaistniałych stanie faktycznym i mając na uwadze przedstawione zdarzenie przyszłe, istnieje możliwość, aby zwolnione i niezwolnione z akcyzy paliwo lotnicze nabywane przez Stowarzyszenie, występujące zarówno jako podmiot zużywający jak i podmiot pośredniczący prowadzące odpowiednią ewidencję, było magazynowane w jednym zbiorniku?
Ustalenie podmiotu zobowiązanego do zapłaty akcyzy i obowiązków z tym związanych -dostawa paliwa lotniczego bez zachowania warunków do zastosowania zwolnienia