Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608065)
      • Kadry i płace (26133)
      • Obrót gospodarczy (88843)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35947)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady
    materiały reklamowe
    materiały reklamowe
    Kategoria
    Wszystkie Porady i artykuły Interpretacje
    Temat
    Wszystkie zabudowa zakres opodatkowania zakup zakwaterowanie zakład budżetowy zaliczenie do środków trwałych zaopatrzenie zawody zbiorowy układ pracy zgłoszenie zleceniobiorca zniżka zużycie zużycie towarów związek z przychodem związek zawodowy związki materiały reklamowe
    Indeks tematów
    Wszystkie z
    Interpretacja
    04.11.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 4 listopada 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.375.2025.2.ED

    Wynikiem wykładni przepisów jest uznanie, iż wydatki poniesione w ramach Kosztów Promocyjno-Informacyjnych i Uczestnictwa w Targach stanowią koszty uzyskania przychodów, umożliwiające skorzystanie z ulgi prowzrostowej, o której mowa w art. 18eb Ustawy CIT. Koszty Spersonalizowane nie kwalifikują się jako rozpoznane koszty ulgowe.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    24.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 24 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.509.2025.2.PR

    Opłaty marketingowe ponoszone przez Wnioskodawczynię w ramach umowy ze Związkiem można kwalifikować jako koszty uzyskania przychodów zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o PIT, pod warunkiem ich udokumentowania oraz wykazania związku z przychodami z działalności gospodarczej.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    24.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 24 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.510.2025.2.PR

    Opłaty marketingowe ponoszone przez podatnika jako wynagrodzenie za usługi marketingowe świadczone na podstawie umowy cywilnoprawnej, mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów, o ile opłaty te nie stanowią składek członkowskich i spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy o PIT, w tym związek przyczynowy z uzyskanymi przychodami.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    06.12.2023 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 6 grudnia 2023 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT2.4011.470.2023.1.MM

    Skutki podatkowe wydawania przez Spółkę gadżetów reklamowych z logo Spółki lub logo produktu Spółki.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    30.04.2018 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 30.04.2018, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.66.2018.3.JS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.66.2018.3.JS

    Czy wydatki ponoszone przez Spółkę na funkcjonowanie Drużyny stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    21.02.2014 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 21.02.2014, sygn. IPPB3/423-962/13-2/MC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-962/13-2/MC

    Czy dokonywane w związku z prowadzonymi akcjami marketingowymi, wydatki na zakup materiałów reklamowych opisanych we wniosku mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    31.08.2009 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 31.08.2009, sygn. ILPP2/443-724/09-3/AD, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-724/09-3/AD

    Czy w związku z mającym nastąpić przekazaniem wiat przystankowych przez zakład budżetowy na rzecz Urzędu Miasta wystąpi konieczność opodatkowania tej czynności jako nieodpłatnego przekazania? Czy ewentualny obowiązek opodatkowania czynności związanej z nieodpłatnym przekazaniem wiat przystankowych nastąpi od ceny zakupu wyłącznie tych składników majątku, przy nabyciu których Zainteresowany obniżył

    czytaj dalej
    Interpretacja
    26.03.2009 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 26.03.2009, sygn. ILPP2/443-65/09-2/EWW, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-65/09-2/EWW

    Nieodpłatne przekazanie towarów klientom w ramach reklamy podlega opodatkowaniu podatkiem VAT. Nieodpłatne przekazanie towarów pracownikom, wynikające z układu zbiorowego pracy znajduje się poza zakresem czynności opodatkowanych VAT.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.03.2009 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17.03.2009, sygn. ILPP2/443-1161/08-2/ISN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-1161/08-2/ISN

    Dostawa materiałów reklamowych na rzecz kontrahentów unijnych wyprodukowanych z własnych materiałów i przy użyciu własnych maszyn jako WDT.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    29.11.2007 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 29.11.2007, sygn. IP-PB3-423-161/07-2/MŚ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IP-PB3-423-161/07-2/MŚ

    W każdym wypadku wydatki poniesione na zakup materiałów opatrzonych w logo Spółki będą stanowiły koszty uzyskania przychodów w oparciu o przepis art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    20.11.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 20.11.2006, sygn. 1472/ROP1/423-292/06/RM, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-292/06/RM

    Czy wydatki na 1) nabycie/wytworzenie udostępnianych kontrahentom-punktom handlowym materiałów point of sale (materiały wsparcia punktu sprzedaży przedmioty i urządzenia służące wyeksponowaniu i zareklamowaniu wyrobów Spółki, np. listwy napółkowe, bannery i szyldy reklamowe, plakaty, naklejki, standy, kasetony, maszyny, lodówki, automaty, meble, opatrzone logo), które pozostają własnością Spółki, w

    czytaj dalej
    Interpretacja
    25.08.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 25.08.2006, sygn. 1471/NUR1/443-209/1/06/IK, Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1471/NUR1/443-209/1/06/IK

    Czy towary wymienione we wniosku zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 18 ustawy o podatku od towarów i usług mogą być zaliczone do towarów służących zaopatrzeniu środków transportu lotniczego używanych do wykonywania transportu międzynarodowego?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    24.05.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 24.05.2006, sygn. 1472/ROP1/423-89/162/06/MC, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-89/162/06/MC

    Czy są w całości kosztem uzyskania przychodu wydatki związane z organizacją i prowadzeniem programu przeznaczonego dla klientów dokonujących zakupów w sklepach Spółki, mającego na celu nagradzanie uczestników nabywających towary objęte programem kuponami uprawniającymi do uzyskania rabatu oraz informowanie ich o bieżących promocjach i wyprzedażach?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    19.01.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 19.01.2006, sygn. PUS.I/423/78/05, Podkarpacki Urząd Skarbowy, sygn. PUS.I/423/78/05

    Czy komputer, rzutniki, materiały reklamowe są kosztami prowadzonego przez firmę kursu?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    16.11.2005 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 16.11.2005, sygn. 1473/WV/443/303/210/2005/HZ, Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu, sygn. 1473/WV/443/303/210/2005/HZ

    W Spółce występują czynności nieodpłatnego przekazania lub zużycia wcześniej zakupionych towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy Czy w/ w czynności podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług i czy Spółce przysługuje prawo obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego zawartego w cenie nabywanych towarów na cele reprezentacji i reklamy?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.10.2005 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 17.10.2005, sygn. US.PP 0090/1/129/84/05/BJ, Urząd Skarbowy Wrocław-Psie Pole, sygn. US.PP 0090/1/129/84/05/BJ

    Pytanie Podatnika dotyczy możliwości odliczenia podatku VAT naliczonego z tytułu zakupu drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych, prezentów o małej wartości i próbek, które zostają przekazywane na cele związane z prowadzoną działalnością gospodarczą przez wnioskodawcę swoim klientom.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    02.09.2005 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 02.09.2005, sygn. 1473/WV/443/213/144/2005/GW, Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu, sygn. 1473/WV/443/213/144/2005/GW

    Czy zgodnie z brzmieniem art. 7 ust. 2 pkt 2 ustawy dostawą towarów przy spełnieniu określonych warunków jest tylko i wyłącznie przekazanie towarów- bez wynagrodzenia np. na cele reprezentacji. Czy w związku z tym nie jest w tym przypadku dostawą towarów związane z reprezentacją np,: kawa, herbatra. słodycze przygotowane jako poczęstunek dla kontrahenta i są to czynności zwolnione z podatku VAT. Czy

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.