Określenie, czy koszty zarządu i ogólne koszty administracyjne, alokowane do Oddziału (zakładu) przez Wnioskodawcę podlegają ograniczeniu w zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów, o którym mowa w art. 15e updop.
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów bez ograniczeń z art. 15e ust. 1 updop alokowanych do Oddziału Wnioskodawcy kosztów zarządu i ogólnych kosztów administracyjnych.
Czy przedstawiony sposób rozliczania kosztów związanych wyłącznie z działalnością Oddziału (które w całości wyłączane są z kosztów uzyskania przychodu), kosztów związanych zarówno z działalnością oddziału i Centrali (które zaliczane są do kosztów uzyskania przychodu w oparciu o zasadę wyrażoną w art. 15 ust. 2 ustawy o podatku dochodowym) oraz kosztów związanych wyłącznie z działalnością Centrali
Czy w przypadku, jeżeli Spółka ponosiła koszty ogólnego zarządu (tzw. KOZ obejmujące w szczególności koszty administracyjne i ogólnego zarządu) inne niż koszty pośrednie sfinansowane w ramach projektów PO KL, mogą być one w całości zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?
Jaka metoda powinna być przyjęta dla podziału wspólnych kosztów Spółki, które dotyczą zarówno działalności strefowej związanej z zezwoleniem, jak i pozostałej działalności nie objętej zezwoleniem, w celu ustalenia dochodu z działalności w SSE zgodnie z zezwoleniem? Przez wspólne koszty rozumie się tutaj koszty zarządu, oraz administracji (koszty działów księgowości, kadr, IT, itp.) (pytanie oznaczone
Czy zgodnie z przepisem art. 15 ust. 2 oraz 2a ustawy o PDOP w opisanym stanie faktycznym Podatnik powinien przyporządkować ogólne koszty uzyskania przychodów (Koszty Ogólne) do źródła, z którego dochód jest wolny od podatku oraz do źródła, z którego dochód podlega opodatkowaniu w stosunku, w jakim pozostają przychody z tych źródeł w ogólnej kwocie przychodów (tzw. klucz przychodowy), w przypadku kiedy
CIT - w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia przedmiotowego do kwot otrzymanych w ramach projektu badawczego
Czy dokonywana przez Spółdzielnię kwalifikacja i podział kosztów z faktur zewnętrznych za zakupione usługi i materiały w kwocie łącznej dla osiedli lub budynków na związane z lokalami mieszkalnymi lub z użytkowymi (opodatkowanymi) przy zastosowaniu jednostek rozliczeniowych ustalonych w regulaminach wewnętrznych spółdzielni jest prawidłowy?