Dotyczy podstawy opodatkowania w przypadku oferowania zakładów wzajemnych.
Dotyczy uznania produkcji i sprzedaży materiałów audiowizualnych za zgodne z przepisami ustawy o grach hazardowych oraz braku opodatkowania tej działalności podatkiem od gier.
Czy Wnioskodawca jako podmiot realizujący na zlecenie transmisje audiowizualne jest obowiązany do uiszczania podatku dochodowego od osób prawnych.
Rozliczenie i określenie podstawy opodatkowania w przypadku zakładów wzajemnych w sytuacji zwrotu graczowi części wpłaconej stawki w ramach usługi „cash-out”.
Dotyczy określenia podstawy opodatkowania w przypadku zakładów wzajemnych w sytuacji zwrotu graczom części wpłaconych stawek, a także zwolnienia od podatku od towarów i usług na mocy art. 43 ust. 1 pkt 15 ustawy o VAT.
Możliwość skorzystania przez Spółkę z ulgi B+R oraz ulgi na innowacyjnych pracowników.
Możliwość skorzystania ze zwolnienia na podstawie art. 21 ust. 1pkt 6a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych w związku z udziałem w grze karcianej (na pieniądze) prowadzonej poza granicami Polski.
Brak możliwości zwolnienia od podatku VAT nabywanych usług zarządzania ryzykiem zakładów bukmacherskich.
Uznanie obrotu skinami w grze komputerowej za usługi wymiany walut wirtualnych, a w konsekwencji kwalifikowanie jako przychody z zysków kapitałowych.
Zwolnienie od podatku od towarów i usług nabywanych przez Spółkę usług zarządzania ryzykiem zakładów bukmacherskich.
Zwolnienie od podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 7 ustawy o VAT sprzedaży walut wirtualnych.
Brak opodatkowania podatkiem VAT przekazywanych do Producenta środków na produkcję gry w ramach Budżetu Gry oraz środków w ramach podziału zysku ze sprzedaży gry.
Obowiązki płatnika w kwestii zastosowania zwolnienia z opodatkowania (ulga dla młodych), kwalifikacji uzyskiwanych przychodów do odpowiedniego źródła oraz kosztów uzyskania przychodów.
Uznanie sprzedaży walut wirtualnych za świadczenie usług zwolnionych od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 7 ustawy, w przypadku, jeżeli miejscem świadczenia, a zarazem opodatkowania tej usługi będzie terytorium Polski, oraz uznanie sprzedaży walut wirtualnych za świadczenie usług zwolnionych od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 7 ustawy, w przypadku, gdy miejsce świadczenia, a zarazem opodatkowania
Zastosowanie zwolnienia od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 15 ustawy otrzymywanych przez Spółkę od uczestników płatności internetowych za udział w Loterii i brak obowiązku dokumentowania za pomocą kasy rejestrującej płatności internetowych uiszczonych przez uczestników na rzecz Spółki za udział w loterii
Niepodleganie opodatkowaniu kaucji za żetony i wykorzystanie jej jako zabezpieczenia ewentualnego zniszczenia infrastruktury, jej uszkodzenia i nie zwrócenia żetonów, tak samo jak jej zwrot graczom po zwrocie żetonów lub pozostawieniu ich innym graczom w celu kontynuacji gry.
Zwolnienie od podatku, na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 27 ustawy, usług nauczania gry w szachy realizowanych w formie nauczania niesymetrycznego online.
Możliwości rozliczenia sprzedaży nabytych wirtualnie przedmiotów w grach komputerowych w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych według stawki 3%.
Opodatkowanie usług polegających na organizacji internetowych gier losowych w postaci wirtualnego kasyna oraz kasyna "na żywo".
brak zwolnienia od podatku nabywanych usług zarządzania ryzykiem zakładów bukmacherskich
Ustalenie momentu powstania przychodu na gruncie podatku dochodowego od osób prawnych z tytułu realizacji zamówienia na gry planszowe