Czy opisana we wniosku kompleksowa usługa nabywana przez Wnioskodawcę od Usługodawcy podlega zwolnieniu od podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt. 40 w zw. z art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy o VAT?
w zakresie zastosowania zwolnienia od podatku do świadczonej usługi cash processingu
Skoro usługi cash processingu stanowią świadczenie złożone, które będzie korzystać ze zwolnienia od podatku VAT na podstawie ww. art. 43 ust. 1 pkt 7 ustawy, to w niniejszym przypadku nie znajdzie zastosowania regulacja zawarta w treści art. 43 ust. 13 ww. ustawy odnosząca się do czynności pomocniczych (stanowiących odrębną całość) wspierających świadczenie tychże usług zwolnionych. Tym samym w sprawie
1. Czy świadczenie przez Bank na rzecz I. usługi realizacji płatności z tytułu dokonania przez użytkownika karty płatniczej doładowania telefonicznego, w należącym do Banku bankomacie, w drodze umożliwienia przez Bank użytkownikowi karty płatniczej zakupu telekodu, drukowanego w bankomacie na paragonie, jest usługą zwolnioną z opodatkowania podatkiem VAT wymienioną w art. 43 ust. 1 pkt. 40 Ustawy o
Stawka podatku VAT dla świadczonych usług dotyczących konwojowania i obsługi serwisowej urządzeń ATM.
Wyłączenie z usług cach processingu usług transportowania gotówki oraz zwolnienie od podatku VAT usług cash processingu.
Zwolnienie od podatku usług polegających na umożliwieniu klientom banków dokonywania wypłaty / uzyskania dostępu do środków pieniężnych za pośrednictwem bankomatów, realizacji transakcji bezgotówkowych, usług związanych z prowadzeniem rachunku bankowego (takich jak zmiana PIN czy sprawdzenie salda rachunku), a także obowiązków obejmujących proces rozliczania transakcji, przygotowywanie raportów transakcji
Czy przekazanie karty pre-paid stanowi świadczenie pieniężne korzystające ze zwolnienia z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 67 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych co oznacza, że Spółka nie musi pobierać zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych do wysokości ustalonego w przepisie limitu?
Nie można uznać opisanej we wniosku usługi głównej i usług pomocniczych jako jednej usługi kompleksowej podlegającej jednolitej stawce podatku VAT, bowiem usługa transportowania i ochrony wartości pieniężnych może istnieć jako odrębna usługa, przy czym rozdzielenie jej nie miałoby wpływu na realizację usługi głównej polegającej na liczeniu, sortowaniu, konfekcjonowaniu i przechowywaniu wartości pieniężnych