Skutki podatkowe organizacji programów na rzecz klientów oraz obowiązki płatnika i obowiązki informacyjne w związku z wydaniem nagród w ramach programów.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą świadczeń w ramach akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika, w związku z wydaniem klientom bonów w ramach akcji promocyjnej.
W zakresie art. 18eb ust. 7 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (ulga prowzrostowa).
Sposób dokumentowania przekazania środków pieniężnych tytułem pokrycia kosztów nagród w ramach akcji promocyjnej.
Wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie art. 18eb ust. 7 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (ulga prowzrostowa).
W zakresie ustalenia czy Spółka może skorzystać z ulgi podatkowej, o której mowa w art. 18eb Ustawy o CIT.
W związku z prowadzonymi przez Państwa działaniami promocyjnymi (Promocją I oraz Promocją II) nie będą na Państwie spoczywały obowiązki płatnika oraz obowiązki informacyjne związane ze sporządzeniem informacji PIT-11.
Skutki podatkowe dokonywania przez Wnioskodawcę działającego w imieniu i na rzecz swojego Klienta, zwrotu ceny finansowanego przez Klienta na rzecz Uczestnika Programu.
Skutki podatkowe przekazywania nagród (premii) w ramach zorganizowanego programu lojalnościowego dla osób fizycznych prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą.
Obowiązki płatnika w związku z wydawaniem nagród w ramach sprzedaży premiowej.
W zakresie przekazywania przez Wnioskodawcą drobnych upominków z logo lub bez logo na rzecz osób związanych z Wnioskodawcą stosunkiem cywilnoprawnym lub umową o pracę lub osób współpracujących, przekazywania przez Wnioskodawcą drobnych upominków z logo lub bez logo tytułem promocji lub tytułem nagród w konkursach na rzecz osób niezwiązanych z Wnioskodawcą stosunkiem cywilnoprawnym lub umową o pracę
Dotyczy obowiązków płatnika z tytułu przekazywanych nagród w akcjach promocyjnych organizowanych przez podmiot zewnętrzny na zlecenie Wnioskodawcy.
w zakresie obowiązków płatnika w związku organizowanymi przez Wnioskodawcę akcjami promocyjnymi (pytanie oznaczone we wniosku nr 2)
Obowiązki płatnika w związku z wydaniem nagród uczestnikom akcji promocyjnej.
Czy nagrody przekazywane uczestnikom Akcji Promocyjnych niebędącym Klientami Spółki będą stanowić nagrody związane ze sprzedażą premiową które na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych korzystają ze zwolnienia z opodatkowania zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych i w związku z tym na Spółce nie będą ciążyły obowiązki płatnika
W zakresie obowiązków płatnika w związku z przekazaniem osobom niebędącym klientami firmy w ramach akcji promocyjnych nagród o wartości nieprzekraczającej 760 zł.
Czy świadczenia, które otrzymają członkowie Kasy w związku z działaniami wizerunkowo-promocyjnymi będą opodatkowane zryczałtowanym podatkiem dochodowym w wysokości 19%, zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 4b ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Obowiązki płatnika w związku z przekazaniem nagród związanych z działaniem promocyjnym
Obowiązki płatnika w związku z przekazaniem nagród związanych z działaniem promocyjnym
Obowiązki płatnika w związku z przekazaniem nagród związanych z działaniem promocyjnym