Obowiązki płatnika w związku z wypłatą świadczeń w ramach akcji promocyjnej.
‒ Ustalenie, czy Działania na rzecz A stanowią odpłatne świadczenie usług przez Wnioskodawcy i w konsekwencji, powinny podlegać dokumentowaniu fakturami wystawianymi przez A (w oparciu o zasadę samofakturowania) w imieniu i na rzecz Wnioskodawcy, ‒ Wskazanie, czy Zwrot Kosztów w relacji A – Wnioskodawca nie stanowi wynagrodzenia za świadczenie usług i nie podlega opodatkowaniu VAT i w związku z tym
‒ Ustalenie, czy Działania na rzecz A. stanowią odpłatne świadczenie usług przez Wnioskodawcę i w konsekwencji, powinny podlegać dokumentowaniu fakturami wystawianymi przez A (w oparciu o zasadę samofakturowania) w imieniu i na rzecz Wnioskodawcy. ‒ Wskazanie, czy Zwrot Kosztów w relacji A – Wnioskodawca nie stanowi wynagrodzenia za świadczenie usług i nie podlega opodatkowaniu VAT i w związku z tym
‒ Ustalenie, czy Działania na rzecz A stanowią odpłatne świadczenie usług przez Wnioskodawcę i w konsekwencji, powinny podlegać dokumentowaniu fakturami wystawianymi przez A (w oparciu o zasadę samofakturowania) w imieniu i na rzecz Wnioskodawcy; ‒ Wskazanie, czy Zwrot Kosztów w relacji A – Wnioskodawca nie stanowi wynagrodzenia za świadczenie usług i nie podlega opodatkowaniu VAT i w związku z tym
Ustalenie, czy Działania na rzecz X stanowią odpłatne świadczenie usług przez Państwa i w konsekwencji, powinny podlegać dokumentowaniu fakturami wystawianymi przez X (w oparciu o zasadę samofakturowania) w imieniu i na Państwa rzecz; wskazanie, czy Zwrot Kosztów w relacji X – Państwo nie stanowi wynagrodzenia za świadczenie usług i nie podlega opodatkowaniu VAT i w związku z tym X powinien udokumentować
Ustalenie, czy Działania na rzecz X stanowią odpłatne świadczenie usług przez Państwa i w konsekwencji, powinny podlegać dokumentowaniu fakturami wystawianymi przez X (w oparciu o zasadę samofakturowania) w imieniu i na Państwa rzecz; wskazanie, czy Zwrot Kosztów w relacji X – Państwo nie stanowi wynagrodzenia za świadczenie usług i nie podlega opodatkowaniu VAT i w związku z tym X powinien udokumentować
Brak opodatkowania podatkiem VAT przekazania środków pieniężnych przeznaczonych na wypłatę nagród (Cashback) oraz Premii, brak opodatkowania podatkiem VAT wypłaty Użytkownikom ww. nagród (Cashback) oraz Premii, udokumentowanie notami księgowymi wpłat środków pieniężnych oraz udokumentowanie fakturami części środków pieniężnych stanowiących wynagrodzenie za świadczone usługi.
Obowiązki płatnika związane z wypłatą środków pieniężnych (cashback).
Skutki podatkowe rozliczenia zwrotu kosztów oraz konsekwencji podatkowych w związku z zawarciem umów z dostawcami i sklepami.
W zakresie obowiązków płatnika związanych z przyznawaniem nagród w formie procentowego zwrotu środków finansowych za zakup towarów lub usług u kontrahentów za pośrednictwem aplikacji oraz za polecenie projektu.
1) Czy cashback przyznany zgodnie z Warunkami Członkostwa Użytkownikom będącym osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej jest zwolniony z podatku dochodowego od osób fizycznych, zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i tym samym na Wnioskodawcy nie ciąży obowiązek sporządzenia informacji PIT-8C, o której mowa w art. 42a ustawy o podatku dochodowym
1) Czy kwota Cashback wypłacana Posiadaczom Kart stanowi nagrodę związaną ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 u.p.d.o.f.?2) Czy Cashback wypłacany Posiadaczowi Kart podlega zwolnieniu z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 u.p.d.o.f., jeżeli kwota Cashback wypłacana za skorzystanie z pojedynczej Oferty (tzn. zakup towarów lub usług w ramach wykorzystania jednej Oferty
Czy w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2015 roku, dla opisanych w stanie faktycznym świadczeń skutkujących osiągnięciem przez Klientów za pośrednictwem Banku przychodów z tytułu konkursów, loterii oraz sprzedaży promocyjnej (w tym tzw. cash back), zastosowanie będą mieć zasady opodatkowania wyrażone w art. 30 ust. 1 pkt 2 UPDOF z uwzględnieniem zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom
Czy pieniądze otrzymywane od banku w ramach programu premiowego Kupujesz - Zyskujesz Wnioskodawczyni zobowiązana jest opodatkować pomimo, że bank twierdzi, że korzysta ona ze zwolnienia w oparciu o art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? Czy Bank zobowiązany jest wystawić Wnioskodawczyni PIT-8C?
Niewystawienie przez bank rocznej informacji PIT-8C nie zwalnia podatnika z obowiązku wykazania kwot otrzymanych z tego tytułu w rocznym zeznaniu podatkowym. W przypadku uzyskania przychodów z tzw. innych źródeł, rocznego rozliczenia podatku dochodowego podatnik dokonuje na formularzu PIT-36. Wysokość przychodu otrzymanego z tego tytułu podatnik może ustalić korzystając z danych zawartych w wyciągu