Dopuszczalność przechowywania Dokumentów wyłącznie w formie elektronicznej oraz zachowanie prawa do odliczenia podatku naliczonego VAT.
Zachowanie prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego wynikającego z faktur i dokumentów zrównanych z fakturami dotyczących wydatków służbowych w przypadku ich przechowywania wyłącznie w formie elektronicznej.
W zakresie: • możliwości przechowywania otrzymywanych w formie papierowej faktur zakupowych potwierdzających nabycie towarów i usług wykorzystywanych do wykonywania czynności opodatkowanych, wyłącznie w formie elektronicznej w ramach opracowanej przez Wnioskodawcę procedury i niszczenie papierowych oryginałów; • prawa do odliczenia z faktur przechowywanych wyłącznie w formie elektronicznej zgodnie
Prawo do przechowywania i archiwizowania faktur dokumentujących nabycie towarów i usług wyłącznie w formie elektronicznej, co umożliwi Spółce korzystanie z prawa do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego, nawet po zniszczeniu papierowych (oryginalnych) wersji faktur.
Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego zawartego na fakturach zakupowych przechowywanych tylko w formie elektronicznej.
podatku od towarów i usług w zakresie prawidłowości przechowywania w formie elektronicznej faktur otrzymywanych i wystawianych w formie papierowej jak i elektronicznej oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z tak przechowywanych faktur oraz w zakresie prawidłowości wystawiania i przesyłania faktur elektronicznych.
w zakresie możliwości przechowywania faktur w formie elektronicznej
w zakresie określenia terminu otrzymania faktury i powstania prawa do odliczenia podatku naliczonego z otrzymanych faktur
Faktura otrzymana przez Spółkę w formacie PDF lub TIFF za pośrednictwem poczty elektronicznej, podlegająca procesom weryfikacji i akceptacji opisanym wyżej, stanowi podstawę do obniżenia przez Spółkę podatku VAT należnego o podatek naliczony wynikający z takiej faktury, zgodnie z art. 86 ustawy.