Jak wynika z potwierdzenia wpłaty, które ma służyć za udokumentowanie – środki zostały przekazane na konto osobiście przez Panią. Wobec takiego dokumentu potwierdzającego, to Pani – będąca już właścicielem środków – dokonała ich wpłaty na rachunek bankowy. Tym samym takiego dowodu nie można uznać za wystarczający fakt udokumentowania, skoro na potwierdzeniu wpłaty gotówki to Pani została wskazana jako
O kwalifikacji odpowiedniej wartości do kosztów uzyskania przychodów decyduje wysokość środków pieniężnych wpłaconych na fundusz szkoleniowy. Z przepisów nie wynika wyraźnie, że firma musi utworzyć odrębny rachunek bankowy dla funduszu. W przepisach użyte jest pojęcie wpłaty. Zalecane jest zatem gromadzenie środków na odrębnym koncie bankowym (subkoncie). Jeżeli Spółka nie ma wydzielonego konta funduszu
Ponoszone przez pracodawcę na rzecz pracowników świadczenia korzystać będą ze zwolnienia do wysokości 500 zł miesięcznie, a opodatkowaniu podlegać będzie wyłącznie nadwyżka ponad kwotę 500 zł miesięcznie.
Czy samo wydrukowane z elektronicznego systemu bankowego potwierdzenie przelewu może być dowodem poniesienia kosztu przez Spółkę wymienionym z art. 15 pkt 4e updop?
Czy wydatki udokumentowane dowodami wpłat na rzecz spółdzielni są kosztami uzyskania przychodu w prowadzonej działalności gospodarczej w sytuacji gdy podatnik prowadzi działalność w lokalu udostępnionym na podstawie umowy użyczenia od teścia?
Czy utracone wadium może być zaliczone przez moją firmę jako koszt uzyskania przychodu lub jako pozostałe koszty operacyjne (ustawa o rachunkowości art. 3 ust. 1 pkt 32) i w jaki sposób powinno być udokumentowane?