czasopisma specjalistyczne
Interpretacja
24.11.2021 Podatki

wyłączenie z opodatkowania podatkiem na podstawie art. 7 ust. 3 w zw. z art. 7 ust. 4 pkt 2 ustawy o VAT dołączanych przez Spółkę do Publikacji nieodpłatnych gadżetów

Interpretacja
16.04.2018 Podatki

Uznanie tygodnika lokalnego za czasopismo specjalistyczne podlegające opodatkowaniu 5% stawką podatku VAT, uznanie tygodnika lokalnego za czasopismo specjalistyczne podlegające opodatkowaniu 5% stawką podatku VAT w sytuacji dodania do niego bezpłatnego magazynu reklamowego i programu telewizyjnego oraz możliwość zastosowania stawki 8% podatku VAT przy sprzedaży tygodnika lokalnego w sytuacji, gdy powierzchnia

Interpretacja
24.11.2015 Podatki

w zakresie stawki podatku dla sprzedaży wydrukowanych książek i czasopism specjalistycznych z własnych materiałów

Interpretacja
07.01.2015 Podatki

stawka podatku dla wydrukowanych z własnego materiału czasopism specjalistycznych

Interpretacja
13.11.2014 Podatki

Uznanie tygodnika za czasopismo specjalistyczne podlegające opodatkowaniu preferencyjną stawką podatku.

Interpretacja
28.10.2014 Podatki

uznanie tygodnika za czasopismo specjalistyczne podlegające opodatkowaniu preferencyjną stawką podatku

Interpretacja
21.05.2014 Podatki

Stawka podatku dla sprzedaży wydrukowanych książek i czasopism specjalistycznych z własnego materiału

Interpretacja
05.04.2013 Podatki

zakresie stawki podatku VAT dla druku książek, broszur i czasopism specjalistycznych.

Interpretacja
22.01.2013 Podatki

Czy Wnioskodawca może zastosować stawkę VAT w wysokości 5% do wydawanego przez Wydawnictwo zgodnie z art. 41 ust. 2a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług?

Interpretacja
22.03.2012 Podatki

Stawka podatku dla dostawy książek-albumów oraz czasopism specjalistycznych.

Interpretacja
22.03.2012 Podatki

Stawka podatku dla dostawy książek-albumów oraz czasopism specjalistycznych.

Interpretacja
24.04.2007 Podatki

Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy