Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (607969)
      • Kadry i płace (26133)
      • Obrót gospodarczy (88843)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35947)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady
    cel reprezentacji i reklamy
    cel reprezentacji i reklamy
    Kategoria
    Wszystkie Porady i artykuły Interpretacje
    Temat
    Wszystkie ulga ulga na CSR (kultura umowa umowa cywilnoprawna usługi usługi gastronomiczne usługi kosmetyczne usługi marketingowe cel reprezentacji i reklamy
    Indeks tematów
    Wszystkie u
    Interpretacja
    17.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.471.2025.1.JG

    Opłaty marketingowe uiszczane na rzecz Związku, będące odpłatnością za usługi reklamowe i promocyjne, mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym, jako wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów, pod warunkiem odpowiedniego udokumentowania ich związku z działalnością gospodarczą.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.460.2025.1.MN

    Opłaty marketingowe ponoszone na rzecz Związku pracodawców, będące wynagrodzeniem za usługi promocyjno-marketingowe, mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, jako wydatki poniesione w celu uzyskania, zachowania lub zabezpieczenia źródła przychodów.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.472.2025.1.MN

    Opłaty marketingowe ponoszone przez podatnika na rzecz Związku, jako koszty świadczenia usług marketingowych, stanowią koszt uzyskania przychodów, o ile spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o PIT, w tym nie są klasyfikowane jako składki członkowskie niewliczane do kosztów podatkowych.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.435.2025.2.JG

    Opłaty marketingowe ponoszone przez podatnika będącego franczyzobiorcą mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, o ile spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, nie są składkami członkowskimi, i są należycie udokumentowane jako wydatek wpływający na przychody.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    18.11.2024 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 18 listopada 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.505.2024.2.DK

    Ustalenia czy wydatki ponoszone przez Spółkę stanowią koszty uzyskania przychodów.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    01.03.2024 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 1 marca 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT3.4011.29.2024.2.PS

    Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków ponoszonych na umundurowanie i wygląd stewarda (marynarka, kamizelka, koszula, spodnie, biały podkoszulek, krawat, płaszcz zimowy, płaszcz przejściowy, szal, poszetka, identyfikatory, przypinki, obuwie, pasek do spodni, skarpety, spinka do krawata, koszty wizyty u fryzjera, perfumy, koszty wizyty u kosmetyczki, zegarek, kosmetyki).

    czytaj dalej
    Interpretacja
    28.03.2014 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 28.03.2014, sygn. IPPB5/423-144/10/14-8/S/AS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-144/10/14-8/S/AS

    możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów Spółki:- wydatków na artykuły spożywcze ponoszonych podczas spotkań promocyjnych organizowanych przez Spółkę i dotyczących reklamy dystrybuowanych przez nią produktów leczniczych w takich miejscach jak: przychodnie, szpitale, wynajęte na ten cel sale (np. w hotelu),- wydatków na usługi gastronomiczne ponoszonych podczas spotkań promocyjnych organizowanych

    czytaj dalej
    Interpretacja
    05.02.2009 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 05.02.2009, sygn. IPPB5/423-223/08-2/MW, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-223/08-2/MW

    Czy kosztem uzyskania przychodów dla Spółki będzie kwota VAT naliczonego, który nie pomniejszy VAT należnego, od faktur dokumentujących wydatki na cele związane z reprezentacją?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.12.2008 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17.12.2008, sygn. IPPB3/423-1465/08-2/KR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-1465/08-2/KR

    czytaj dalej
    Interpretacja
    25.05.2007 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 25.05.2007, sygn. 1437/ZDD/423/16/HL/2007, Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek, sygn. 1437/ZDD/423/16/HL/2007

    Czy w sytuacji opisanej w stanie faktycznym zakup usług gastronomicznych oraz artykułów spożywczych stanowi koszt uzyskania przychodu z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie usług marketingowych?

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.