Dotyczy ustalenia, czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy wskazujące, że w stanie faktycznym Wniosku udzielona Spółce bezzwrotna pomoc publiczna na podstawie Umowy o udzielenie pomocy publicznej w związku z cenami energii elektrycznej i gazu ziemnego stanowi przychód w podatku CIT objęty zakresem dyspozycji przepisu art. 17 ust. 1 pkt 47 ustawy o CIT i w konsekwencji kwota wsparcia otrzymana przez
Zastosowanie zwolnienia od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy dla świadczenia obejmującego podstawową usługę szkoleniową (usługę programu szkoleniowego) oraz towarzyszące czynności pomocnicze.
W przypadku finansowania szkoleń w całości ze środków publicznych zostaną spełnione łącznie warunki do zwolnienia usług szkoleniowych które zamierza Pan świadczyć na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) ustawy. Natomiast w przypadku finansowania usług szkoleniowych które zamierza Pan świadczyć w co najmniej 70% ze środków publicznych, zastosowanie znajdzie zwolnienie od podatku VAT wynikające z
Zwolnienie od podatku świadczonych usług, na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług oraz odpowiednio § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Dotyczy ustalenia, czy pomoc publiczna uzyskana przez S. w roku 2023 (za okres od 1 stycznia do 30 lipca 2023 r.) w związku ze wzrostem cen energii elektrycznej i gazu ziemnego w latach 2022-2024, w ramach programu rządowego pod nazwą (…), podlega zwolnieniu z opodatkowania na podstawie przepisu art. 17 ust. 1 pkt 47 ustawy o CIT, jako dotacja otrzymana z budżetu państwa
Dotyczy ustalenia, czy pomoc publiczna uzyskana przez Spółkę w roku 2023 (za okres od 1 stycznia do 30 lipca 2023 r.) w związku ze wzrostem cen energii elektrycznej i gazu ziemnego w latach 2022-2024, w ramach programu rządowego pod nazwą „Pomoc dla sektorów energochłonnych związana z nagłymi wzrostami cen gazu ziemnego i energii elektrycznej w latach 2022-2024”, podlega zwolnieniu z opodatkowania
Dotyczy ustalenia, czy pomoc publiczna z Funduszu Rekompensat Pośrednich Kosztów Emisji jest objęta zakresem art. 17 ust. 1 pkt 47, czy otrzymanie pomoc publicznej zobowiązuje Spółkę do wyłączania wcześniej lub obecnie ponoszonych wydatków z kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 58, oraz czy otrzymana pomoc publiczna stanowi przychód z działalności zwolnionej zgodnie z art. 17
Ustalenia, czy pomoc publiczna, którą Wnioskodawca otrzymał ze środków Funduszu Rekompensat Pośrednich Kosztów Emisji na podstawie zawartej umowy, jest zwolniona od podatku dochodowego od osób prawnych, jako objęta zakresem dyspozycji art. 17 ust. 1 pkt 47 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
Dotyczy ustalenia, czy pomoc publiczna otrzymana ze środków Funduszu Rekompensat Pośrednich Kosztów Emisji, jest zwolniona od podatku CIT na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 47 ustawy o CIT
Zastosowanie zwolnienia od podatku dla szkoleń w zakresie redaktor serwisu internetowego, copywriting, specjalista marketingu internetowego, grafika i wizualizacje w marketingu internetowym, tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, specjalista ds. mediów społecznościowych (social media), specjalista projektowania i wizualizacji wnętrz.
Podatek od towarów i usług w zakresie uznania świadczonych na rzecz nauczycieli usług szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń on-line, za usługi kształcenia zawodowego oraz zastosowania dla nich zwolnienia od podatku.
uznanie świadczonych usług za kompleksowe oraz zastosowania zwolnienia z VAT dla świadczonych usług
zwolnienia od podatku usług szkoleniowych świadczonych przez Wnioskodawcę na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy
zwolnienie od podatku usług szkoleniowych za pośrednictwem w systemie kont przedpłaconych i bonów rozwojowych przy założeniu dofinansowania ze środków publicznych w wysokości co najmniej 70% wartości tych usług
Zwolnienie od podatku świadczonych usług szkoleniowych przy założeniu dofinansowania ze środków publicznych w wysokości co najmniej 70% wartości tych usług.
Zwolnienie od podatku świadczonych usług szkolenia pilota lekkich statków powietrznych (LAPL) jako usługi kształcenia zawodowego.
Świadczone usługi, które sad finansowane ze środków publicznych w co najmniej 70% korzystają ze zwolnienia od podatku. Natomiast usługi dofinansowane w niższym wymiarze nie są zwolnione od podatku i ma do nich zastosowanie 23% stawka podatku.
Zwolnienie od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy, usług kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego realizowanych w formie szkoleń oraz innych usług ściśle z nimi związanych, finansowanych w całości ze środków publicznych.
zwolnienie z podatku VAT usług szkolenia żołnierzy-przewodników psów bojowych
Podatek od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku dla świadczonych przez Wnioskodawcę usług finansowanych w 89% ze środków publicznych.
Świadczone przez Wnioskodawcę w ramach Projektu usługi szkoleniowe w zakresie aktywizacji osób bezrobotnych, podlegają zwolnieniu od podatku VAT jako usługi szkoleniowe w zakresie kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego. Natomiast czynności dodatkowe w tym m.in. konsultacje ze specjalistami, doradztwo zawodowe, czy też udzielanie bezrobotnym wsparcia w poszukiwaniu zatrudnienia a następnie
Zwolnienie od podatku usług prowadzenia szkoleń operatorów bezzałogowych.