regulamin pracy
Artykuł

Już wkrótce zacznie obowiązywać nowelizacja ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, która wprowadza nową, bardziej rygorystyczną definicję tajemnicy przedsiębiorstwa. Dlatego w aktach wewnątrzzakładowych, np. w regulaminie pracy lub zarządzeniach, pracodawca powinien dla rozwiania wątpliwości sprecyzować, jakie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i jakie są reguły zachowania tej tajemnicy

Artykuł

Przedstawiamy przegląd zaproponowanych przez rząd zmian w przepisach, które mają "poprawić otoczenie prawne przedsiębiorców". Nowe przepisy mają wejść w życie z dniem 1 stycznia 2017 r., ale nadal - do dnia oddania Mk do druku - nie zakończyły się prace legislacyjne nad projektem ustawy. Przedsiębiorcy powinni już jednak wiedzieć, jakie mają to być zmiany, ponieważ mogą one istotnie wpływać na prowadzoną