Zastosowanie art. 16 ust. 1 pkt 58 Ustawy o CIT w sytuacji otrzymywania Rekompensaty przyznanej Spółce na wyrównanie straty finansowej ponoszonej w związku z realizacją usług publicznych w zakresie transportu zbiorowego (pytanie nr 1) oraz sposobu ustalenia miesięcznej zaliczki na podatek dochodowy od osób prawnych (pytanie nr 2).
Czy w świetle wyżej opisanego stanu faktycznego otrzymana przez Spółkę rekompensata stanowić będzie przychód, o którym mowa w art. 12 ust. 1 pkt 1 ustawy o CIT podlegający zwolnieniu na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 47 ustawy o CIT, jako dotacja otrzymana z budżetu jednostki samorządu terytorialnego. Czy w przypadku uznania pytania nr 1 za prawidłowe, dzień powstania przychodu Spółki z tytułu rekompensaty
Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia, czy planowana dostawa działek w drodze zamiany będzie zwolniona od podatku VAT w oparciu o art. 43 ust. 1 pkt 9 w zw. z art. 2 pkt 33 ustawy.
Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją Projektu.
Prawo do odliczenia podatku naliczonego przez Powiat w związku z realizacją inwestycji.
Obowiązek sporządzania dokumentacji podatkowej dla transakcji zawartych po 1 stycznia 2017 r.
Brak prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego związanego z nabyciem towarów i usług w ramach Projektu.
Sprzedaż działki, będzie stanowić czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 1 w powiązaniu z art. 7 ust. 1 ustawy, która nie będzie korzystała ze zwolnienia od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 9 ani pkt 2 ustawy. Zatem, będzie opodatkowana podatkiem od towarów i usług według stawki właściwej dla przedmiotu dostawy.
Czy w odniesieniu do transakcji zawieranych pomiędzy Wnioskodawcą a Spółką zależną, począwszy od 2017 r., na Wnioskodawcy ciąży obowiązek sporządzenia dokumentacji podatkowej, o której mowa w art. 9a ust. 1 Ustawy CIT?
Dokumentacja cen transferowych, powiązania osobowe Wnioskodawcy z Gminą i Województwem.
Wnioskodawca nie ma prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją projektu. Zatem Wnioskodawcy nie przysługuje zwrot podatku naliczonego na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy.
prawa do częściowego odliczenia podatku VAT z faktur zakupu związanych z realizacją zadania
obowiązek sporządzania dokumentacji podatkowej w latach 2017 i 2018 dla transakcji realizowanych z Gminą.
Obowiązek sporządzania dokumentacji podatkowej cen transferowych dla transakcji realizowanych z gminą oraz spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy PGK podlega obowiązkowi sporządzenia dokumentacji podatkowej transakcji lub innych zdarzeń, zwanej dalej dokumentacją podatkową, o której mowa w art. 9a ustawy o CIT dla transakcji zawieranych pomiędzy: - spółkami będącymi członkami PGK a podatnikami, o których mowa w art. 3 ust. 1 ustawy o CIT z GK P., które nie są członkami PGK, a w których to P. S.A. bezpośrednio lub pośrednio posiada udział
Czy w odniesieniu do transakcji zawieranych pomiędzy Wnioskodawcą a Spółką zależną, począwszy od 2017 r., na Wnioskodawcy ciąży obowiązek sporządzenia dokumentacji podatkowej, o której mowa w art. 9a ust. 1 Ustawy CIT?
Czy w świetle przedstawionego stanu faktycznego, prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym podmioty krajowe z GK P. S.A. nie są podmiotami powiązanymi w rozumieniu art. 9a ust. 1 w związku z art. 11 ust. 1 i 4 Ustawy o CIT i w konsekwencji nie występuje obowiązek sporządzania dokumentacji podatkowej dla PGK P. S.A. w przypadku transakcji zawieranych pomiędzy spółkami tworzącymi PGK
Obowiązek sporządzania dokumentacji podatkowej dla transakcji zawartych po dniu 1 stycznia 2017 r.
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
Uwzględnienie w kalkulacji proporcji sprzedaży obrotu z tytułu poszczególnych rodzajów dostaw towarów i świadczenia usług związanych z nieruchomościami oraz innymi środkami trwałymi.