Opłaty marketingowe ponoszone na rzecz związku pracodawców za świadczone usługi mogą być zaliczane do kosztów uzyskania przychodów, jeżeli spełniają przesłanki racjonalności, gospodarczego uzasadnienia i udokumentowania, przy czym nie stanowią one składek członkowskich w rozumieniu art. 23 ust. 1 pkt 30 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Opłaty marketingowe ponoszone na rzecz związku pracodawców, jako wynagrodzenie za konkretne usługi marketingowe, mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, jeżeli spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, nie będąc jednocześnie składkami członkowskimi wyłączonymi na mocy art. 23 ust. 1 tej ustawy.
Możliwość rezygnacji z ewidencji obrotu i ewentualnych kwot podatku z tytułu czynności sprzedaży obiadów za pomocą kasy rejestrującej.