Możliwość opodatkowania 8,5% stawką ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych przychodów ze świadczenia usług sklasyfikowanych według PKWiU 74.90.12.0.
Czy w świetle wyżej opisanego stanu faktycznego, w wyniku wyboru przez SKA nr 3 jako inwestora oferty, w której wartość robót rozbiórkowych wyceniono na 0 złotych, oraz w wyniku zawarcia przez SKA nr 3 umowy, gdzie wartość wynagrodzenia wykonawcy ustalono na 0 zł, po wykonaniu zleconych robót rozbiórkowych przez wykonawcę, po stronie podatnika, uczestniczącego jako akcjonariusz w tejże SKA nr 3 pośrednio
dotyczy zaliczenia wydatków na refundację części albo całości kosztów ponoszonych przez kontrahentów:* na przygotowanie i druk gazetek reklamowych zawierających ofertę handlową dostawców, w tym Spółki oraz* przygotowanie, druk i kolportaż wśród swoich klientów ulotek zawierających reklamę Spółki i informację o jej produktachdo kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r
Czy w przypadku udzielenia rabatów do wysokości 99% wartości świadczenia w odniesieniu do reklam umieszczanych np. w ofercie "last minute", należy doliczyć do przychodu opodatkowanego, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy o pdop, wartość cennikową danego modułu, czy też wartość po obniżeniu o udzielony rabat?
Czy są w całości kosztem uzyskania przychodu wydatki związane z organizacją i prowadzeniem programu przeznaczonego dla klientów dokonujących zakupów w sklepach Spółki, mającego na celu nagradzanie uczestników nabywających towary objęte programem kuponami uprawniającymi do uzyskania rabatu oraz informowanie ich o bieżących promocjach i wyprzedażach?
Kwestia dotycząca zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wartości przekazanych próbek wyrobów.
Spółka jest producentem i dystrybutorem sysytemów domofonowych przeznaczonych dla budownictwa jedno i wielorodzinnego. Oferta skierowana jest do odbiorców na terenie w całym kraju. Spółka poniosła wydatki związane z przygotowaniem folderów i ulotek opisujących parametry techniczne oraz ceny a także wykonaniem zdjęć oferowanych wyrobów. Tak pomyślane materiały informacyjne umieszczane są w tekturowych
Z przedstawionego w piśmie stanu faktycznego wynika, że podatnik prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w zakresie produkcji i handlu art. ściernych. Posiada ok. 1000 odbiorców produkowanych przez firmę artykułów, którym podczas przebywania w firmie wręczane są ulotki i foldery prezentujące ofertę handlową firmy i jej reklamę. Materiały reklamowe wyłożone są także w dziale zbytu oraz na stoiskach
Spółka z o.o. zwraca się z prośbą o interpretację: czy katalogi reklamowe, ulotki, płyta multimedialna są kosztami reklamy publicznej nie limitowanej.
Czy wydatki na zakup płyt CD, opakowań, taśm pakowych z logo Firmy można zaliczyć do kosztów bieżących, nie podlegających limitowi reklamy i reprezentacji?
Jak należy rozumieć wyrażenie "ogłoszenie handlowe", wymienione w poz. 49 załącznika Nr 3 do ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług. Czy ogłoszenie typu "sprzedam suknię ślubną" jest ogłoszeniem handlowym w rozumieniu powołanej ustawy?
Czy w związku ze złożoną ofertą handlową będzie podlegać opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług bezpłatne wydanie towaru (próbki) hucie celem przprowadzenia przez nią prób stwierdzajacych przydatność produktu dla jej potrzeb?
Czy wydatki poniesione na wydanie katalogów - informatorów stanowią w całości koszt uzyskania przychodów, czy tylko w granicach limitu określonego w art. 16 ust. 1 pkt. 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.