Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608065)
      • Kadry i płace (26133)
      • Obrót gospodarczy (88843)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35947)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady
    materiały reklamowe
    materiały reklamowe
    Kategoria
    Wszystkie Porady i artykuły Interpretacje
    Temat
    Wszystkie rabaty reklama reklama publiczna reprezentacja ryczałt ryczałt ewidencjonowany materiały reklamowe
    Indeks tematów
    Wszystkie r
    Interpretacja
    04.11.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 4 listopada 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.375.2025.2.ED

    Wynikiem wykładni przepisów jest uznanie, iż wydatki poniesione w ramach Kosztów Promocyjno-Informacyjnych i Uczestnictwa w Targach stanowią koszty uzyskania przychodów, umożliwiające skorzystanie z ulgi prowzrostowej, o której mowa w art. 18eb Ustawy CIT. Koszty Spersonalizowane nie kwalifikują się jako rozpoznane koszty ulgowe.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.471.2025.1.JG

    Opłaty marketingowe uiszczane na rzecz Związku, będące odpłatnością za usługi reklamowe i promocyjne, mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym, jako wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów, pod warunkiem odpowiedniego udokumentowania ich związku z działalnością gospodarczą.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.460.2025.1.MN

    Opłaty marketingowe ponoszone na rzecz Związku pracodawców, będące wynagrodzeniem za usługi promocyjno-marketingowe, mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, jako wydatki poniesione w celu uzyskania, zachowania lub zabezpieczenia źródła przychodów.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.472.2025.1.MN

    Opłaty marketingowe ponoszone przez podatnika na rzecz Związku, jako koszty świadczenia usług marketingowych, stanowią koszt uzyskania przychodów, o ile spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o PIT, w tym nie są klasyfikowane jako składki członkowskie niewliczane do kosztów podatkowych.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.435.2025.2.JG

    Opłaty marketingowe ponoszone przez podatnika będącego franczyzobiorcą mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, o ile spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, nie są składkami członkowskimi, i są należycie udokumentowane jako wydatek wpływający na przychody.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    14.04.2025 Podatki

    Kwalifikacja przychodów z wynajmu przestrzeni reklamowej na kanale internetowym do źródła z art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy PIT - Interpretacja indywidualna z dnia 14 kwietnia 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.131.2025.1.MST

    Przychody z udostępniania przestrzeni reklamowej na kanale internetowym przez podatnika nieprowadzącego działalności gospodarczej stanowią przychody z umów o podobnym charakterze do najmu, zgodnie z art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy o PIT, podlegające opodatkowaniu ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    03.10.2024 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 3 października 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-3.4012.490.2024.2.AKS

    Prawo do odliczenia w pełnej wysokości podatku naliczonego w związku z dokonywanym przez Pana zakupem towarów przeznaczonych do prowadzenia bloga o tematyce kulinarnej oraz kręcenia materiałów video.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    19.07.2022 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 19 lipca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-3.4012.229.2022.1.AKS

    Niepodleganie opodatkowaniu podatkiem VAT wydania kontrahentom materiałów reklamowych.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.09.2021 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 września 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-3.4010.266.2021.3.PC

    Czy wydatki na zakup gadżetów przekazywanych przez Spółkę w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

    czytaj dalej
    Porada
    28.10.2020 Podatki

    Czy nieodpłatne otrzymanie materiałów promocyjnych służących celom marketingowym stanowi przychód

    czytaj dalej
    Interpretacja
    30.04.2018 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 30.04.2018, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.66.2018.3.JS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.66.2018.3.JS

    Czy wydatki ponoszone przez Spółkę na funkcjonowanie Drużyny stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    27.11.2017 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 27.11.2017, sygn. 0115-KDIT2-3.4010.268.2017.1.PS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT2-3.4010.268.2017.1.PS

    W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów: 1. wydatków poniesionych przez Spółkę na wynagrodzenia dla zawodników w związku z zawartymi umowami zlecenia, 2. wydatków poniesionych przez Spółkę w związku z zakupem strojów sportowych dla zawodników z logo Spółki.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    26.11.2015 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 26.11.2015, sygn. ILPB3/4510-1-415/15-4/AO, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/4510-1-415/15-4/AO

    Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z wydawaniem Magazynu mogą stanowić koszty uzyskania przychodów?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    08.07.2015 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 08.07.2015, sygn. IBPB-1-3/4510-55/15/MO, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPB-1-3/4510-55/15/MO

    Czy w związku z przekazywaniem przez spółkę komandytową (w której Wnioskodawca jest wspólnikiem) swoim kontrahentom prezentów o małej wartości, które mają charakter reklamowy (promują działalność prowadzoną przez spółkę komandytową - są związane z jej działalnością), wydatek poniesiony przez spółkę komandytową na zakup tych przedmiotów może zostać uznany za koszt uzyskania przychodu Wnioskodawcy?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    01.07.2015 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 01.07.2015, sygn. ITPB3/4511-83/15/KK, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/4511-83/15/KK

    Czy związane z powyżej opisanymi działaniami wymienione w stanie faktycznym wydatki promocyjno-reklamowe są kosztem uzyskania przychodów w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    15.04.2015 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 15.04.2015, sygn. IPPB5/4510-15/15-4/AM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/4510-15/15-4/AM

    Czy otrzymane od kontrahenta nieodpłatnie przez Wnioskodawcę próbki towarów, przed przed dokonaniem właściwej transakcji kupna-sprzedaży, w przypadku gdy próbka towaru nie ma charakteru konsumpcyjnego, nie stanowi pełnowartościowego produktu lecz jest próbką, która nie może być przedmiotem sprzedaży a jej celem jest jedynie sprawdzenie przez potencjalnego klienta cech i właściwości produktu - stanowi

    czytaj dalej
    Interpretacja
    22.01.2015 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 22.01.2015, sygn. IPTPB1/415-590/14-6/AG, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPB1/415-590/14-6/AG

    Czy doradca podatkowy prowadząc działalność gospodarczą może, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów działalności wydatki na zakup produktów reklamowych w postaci długopisów, folderów informacyjnych, notatników, terminarzy z logiem kancelarii, których wartość nie przekracza 10 zł?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    30.05.2014 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 30.05.2014, sygn. IPPP3/443-251/14-2/IG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-251/14-2/IG

    Przekazanie przedmiotowych drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych dotyczących dystrybuowanych towarów, nie będzie podlegało opodatkowaniu ponieważ nie posiadają one wartości konsumpcyjnej dla kontrahentów. Dlatego też przedmiotowe przekazanie nie wypełnia dyspozycji art. 7 ust. 2 ustawy.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    30.05.2014 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 30.05.2014, sygn. IPPP3/443-251/14-3/IG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-251/14-3/IG

    Przekazanie przedmiotowych drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych dotyczących dystrybuowanych towarów, nie będzie podlegało opodatkowaniu ponieważ nie posiadają one wartości konsumpcyjnej dla kontrahentów. Dlatego też przedmiotowe przekazanie nie wypełnia dyspozycji art. 7 ust. 2 ustawy.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    19.03.2014 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 19.03.2014, sygn. ILPP2/443-1235/13-3/AD, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-1235/13-3/AD

    Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT nieodpłatnego przekazania kontrahentom materiałów drukowanych, reklamowych lub ekspozycyjnych.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    27.02.2014 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 27.02.2014, sygn. ITPB1/415-1226/13/MR, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB1/415-1226/13/MR

    Koszty uzyskania przychodów - usługi reklamowe, świadczenie usług.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    10.12.2013 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 10.12.2013, sygn. ITPB3/423-416/13/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-416/13/MK

    Czy wszystkie wydatki na organizację Maratonu, stanowić będą dla Spółki koszty uzyskania przychodów, w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz.U. 2011 r., Nr 74, poz. 397, ze zm.; dalej: ustawa o PDOP)?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    13.09.2013 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 13.09.2013, sygn. IBPP1/443-486/13/MS, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-486/13/MS

    opodatkowanie nieodpłatnego przekazania kontrahentom, w ramach prowadzonej przez Wnioskodawcę działalności, drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych, których jednostkowa cena nabycia/jednostkowy koszt wytworzenia przekracza 10zł

    czytaj dalej
    Interpretacja
    14.06.2013 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 14.06.2013, sygn. ITPP1/443-306/13/MN, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP1/443-306/13/MN

    Czy w świetle zmian wprowadzonych ustawą z dnia 7 grudnia 2012 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw obowiązujących od dnia 1 kwietnia 2013 r. wykorzystanie materiałów POS poprzez eksponowanie w detalicznych punktach sprzedaży nienależących do Spółki (niepodlegających niedopłatnemu przekazaniu - art. 7 ust. 2) podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?

    czytaj dalej
    Poprzednia
    1 2 3 4
    Następna
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.