Interpretacje

Interpretacja
07.09.2007 Podatki

dotyczy zaliczenia wydatków ponoszonych na zakup artykułów reklamowych takich jak np. latarki, długopisy, smycze, kubki, t-shirty i tym podobnych upominków, niosących informację o firmie i jej produktach, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).

Interpretacja
23.07.2007 Podatki

Czy dokonanie wydatków związanych z zakupem artykułów żywnościowych takich jak: cukier, kawa, herbata, napoje, paluszki, ciastka jako wyroby cukiernicze, służących bieżącym potrzebom związanym z okazjonalnym poczęstunkiem na zebraniach organu stanowiącego Stowarzyszenia, tj. na zebraniach delegatów oraz na posiedzeniach Komisji Rewizyjnej i posiedzeniach Zarządu oraz na bieżące potrzeby związane z

Interpretacja
24.04.2007 Podatki

Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy

Interpretacja
31.08.2005 Podatki

Czy wydatki związane z organizacją sprzedaży premiowej dla bezpośrednich klientów i zakupem towarów promocyjnych wydawanych w jej ramach są kosztem uzyskania przychodów i czy podlegają ograniczeniom dotyczącym reklamy?