Czy Spółka ma prawo zaklasyfikować wydatki związane ze świadczonymi na jej rzecz usługami promocyjnymi jako koszty uzyskania przychodów?
Czy Spółka ma prawo zaklasyfikować wydatki związane ze świadczonymi na jej rzecz usługami promocyjnymi jako koszty uzyskania przychodów?
Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na podstawie zawartych Umów w związku z promocją Spółki, mogą być uznane za koszt uzyskania przychodu zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych?
Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na podstawie zawartych Umów związane z promocją Spółki mogą być uznane za koszt uzyskania przychodu zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych?
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie powstania przychodu podatkowego z tytułu nieodpłatnych lub częściowo odpłatnych świadczeń w związku z nakładami poczynionymi przez najemcę oraz zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków w postaci dokonywanego na rzecz najemcy zwrotu nakładów.
1. Czy zawarte przez Spółkę umowy sponsoringu, o których mowa powyżej, mogą stanowić dla Spółki koszt uzyskania przychodu? 2. W przypadku twierdzącej odpowiedzi na pytanie pierwsze, czy koszt, o którym mowa w pytaniu pierwszym, będzie stanowił dla Spółki koszt działalności inwestycyjnej (koszt budowy środka trwałego)?
Czy wydatek związany z finansowaniem umowy sponsoringu w zamian za świadczenie niepieniężne, ekwiwalentne, o charakterze reklamowym stanowi koszt uzyskania przychodu?
Podatnik zapytuje, czy od wliczonej w cenę najmu, zarówno lokalu mieszkalnego jak i użytkowego, odpłatności za dostarczane media winien osobno naliczać i odprowadzać należny podatek od towarów i usług.Podatnik stoi na stanowisku, iż z uwagi na fakt zwolnienia od podatku VAT, czynności związanych z wynajmowaniem lokali o charakterze mieszkalnym, wliczona w cenę czynszu najmu opłata z tytułu dostarczanych