W opisanej sprawie nie zostanie spełniona przesłanka, która powtarza się w art. 30f ust. 3 pkt 3 lit. a, pkt 4 lit. a i pkt 5 lit. a ustawy o PIT, w konsekwencji czego Spółka nie będzie dla Wnioskodawcy jako fundatora i beneficjenta Fundacji zagraniczną jednostką kontrolowaną. Jako beneficjent oraz fundator Fundacji Rodzinnej Wnioskodawca nie będzie miał obowiązku zapłaty podatku od dochodu zagranicznej
Zwolnienie z opodatkowania fundacji rodzinnej w związku z osiąganiem dochodów z zagranicznej jednostki kontrolowanej
Sposób obliczenia hipotetycznego polskiego podatku dochodowego oraz rzeczywistej podstawy opodatkowania podatkiem od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej.
Uznanie, czy Spółka będzie dla Wnioskodawcy zagraniczną jednostką kontrolowaną.
Zastosowanie zwolnienia z opodatkowania fundacji rodzinnej w zw. z osiąganiem dochodów z zagranicznej jednostki kontrolowanej.
Ustalenie czy Zwroty przysługujące Spółce Zależnej A Wnioskodawca powinien kwalifikować jako przychód, o którym mowa w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT.
Opodatkowanie dochodów Wnioskodawcy jako beneficjenta z tytułu CFC, w związku z osiąganymi przez Fundację dochodami, pochodzącymi w szczególności z dywidend.
Ustalenia czy spółka na Cyprze jest dla Wnioskodawcy jednostką kontrolowaną.
Fundacja nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 updop, od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up. Konsekwencją zwolnienia wynikającego z art. 6 ust. 1 pkt 25 Ustawy o CIT jest brak obowiązku prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek, o którym mowa w art. 24a ust. 13 updop, jak również
Fundacja nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 updop, od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up. Konsekwencją zwolnienia wynikającego z art. 6 ust. 1 pkt 25 Ustawy o CIT jest brak obowiązku prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek, o którym mowa w art. 24a ust. 13 updop, jak również
Ustalenie, czy Fundacja na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 25 updop będzie zwolniona z podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej, czy od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up, Fundacja nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej oraz czy Fundacja nie będzie zobowiązana do prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek
Fundacja nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 updop, od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up. Konsekwencją zwolnienia wynikającego z art. 6 ust. 1 pkt 25 Ustawy o CIT jest brak obowiązku prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek, o którym mowa w art. 24a ust. 13 updop, jak również
Wniesienie do Fundacji Rodzinnej udziałów w spółce cypryjskiej nie będzie wiązało się z obowiązkiem zapłaty podatku dochodowego od osób prawnych po stronie Fundacji. - W przypadku likwidacji spółki cypryjskiej i uzyskania mienia likwidacyjnego spółki, Fundacja będzie zwolniona z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych i nie znajdzie zastosowania przepis art. 24r updop. - Fundacja nie
Czy dla celów obliczenia hipotetycznego polskiego podatku dochodowego od osób prawnych jaki byłby należny od Zagranicznej Spółki zgodnie z art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. c, art. 24a ust. 3 pkt 4 lit. b oraz art. 24a ust. 3 pkt 5 lit. d Ustawy, gdyby ta Zagraniczna Spółka była polskim podatnikiem, Wnioskodawca może na podstawie art. 7 ust. 5 Ustawy odliczyć straty podatkowe Zagranicznej Spółki z lat ubiegłych
Ustalenie podstawy opodatkowania podatkiem od dochodu zagranicznej jednostki kontrolowanej.
Ustalenie czy spółka w Luksemburgu nie będzie zagraniczną jednostką kontrolowaną w rozumieniu art. 24a ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
Opodatkowanie dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej (fundacji w Liechtensteinie).
Ustalenie czy na moment powierzenia Powiernikowi posiadanych udziałów Spółki Zagranicznej nie powstanie przychód podatkowy, posiadanie prawa do pomniejszenia przychodu podatkowego w momencie odpłatnego zbycia udziałów Spółki Zagranicznej o koszty uzyskania przychodów w postaci wydatków poniesionych na objęcie udziałów w Spółce Zagranicznej, brak konieczności zastosowania przepisów dotyczących zagranicznych
Czy prawidłowym jest stanowisko Wnioskodawcy, iż w sytuacji opisanej w zdarzeniu przyszłym Spółka Izraelska nie będzie spełniać definicji zagranicznej jednostki kontrolowanej dla Wnioskodawcy i w konsekwencji Wnioskodawca nie będzie zobligowany do zapłaty podatku na podstawie art. 24a ust. 1 ustawy o CIT?
Opodatkowanie dochodów Wnioskodawcy jako beneficjenta z tytułu CFC, w związku z osiąganymi przez Fundację dochodami, pochodzącymi w szczególności z dywidend.