Wyłączenie z dochodów wykonanych urzędu obsługującego jednostkę samorządu terytorialnego środków przekazywanych przez Miasto Ministerstwu Finansów na podstawie art. 30 ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego dla celów obliczania prewspółczynnika.
Prawo do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu oraz możliwość zastosowania proporcji obliczonej na podstawie Rozporządzenia.
Obowiązki płatnika z tytułu wypłaty zaległych diet wraz z wyrównaniem.
Brak prawa odliczenia od podatku naliczonego z tytułu wydatków związanych z realizacją projektu.
Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu wydatków związanych z realizacją Projektu.
Prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją inwestycji pn. „(…)” przy zastosowaniu współczynnika proporcji Urzędu Miasta.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą dodatków i nagród spisowych.
Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków związanych z realizacją projektu
W odniesieniu do wydatków ponoszonych na Stadion, Gminie przysługuje/będzie przysługiwało prawo do odliczenia części podatku naliczonego od wydatków tzw. mieszanych przy zastosowaniu proporcji, o której mowa w § 3 ust. 2 Rozporządzenia.
UM dokonując wypłaty należności na rzecz B. Limited, nie jest obowiązany do pobrania od tych należności zryczałtowanego podatku dochodowego, ani dopełnienia innych obowiązków płatnika w związku z tą wypłatą.
Prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących nabycie towarów i usług w związku z realizacją projektu.
W stosunku do umów zleceń zawieranych pomiędzy Gminą a zleceniobiorcą (będącym pracownikiem Urzędu Miasta, jak i podmiotem zewnętrznym niebędącym pracownikiem Urzędu Miasta) płatnikiem podatku dochodowego od osób fizycznych będzie Gmina (z nr NIP i REGON Gminy).
Brak prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn.: Przebudowa parteru budynku Urzędu Miejskiego i poddasza budynku Domu Kultury celem adaptacji na działalność społeczno-kulturalną i rekreacyjną.
Czy wynagrodzenie (zarobek) właściciela niepublicznego przedszkola za pełnienie funkcji dyrektora i nauczyciela przedszkola zgodnie ze statutem placówki sfinansowane z dotacji podmiotowej z Urzędu Miasta jest zwolnione z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 129 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Czy wynagrodzenie właściciela niepublicznego przedszkola, za pełnienie funkcji dyrektora zgodnie ze statutem placówki, sfinansowane z dotacji podmiotowej z urzędu miasta jest zwolnione z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 129 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą nagród dla wyróżniających się sportowców
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą stypendium sportowego dla uczniów i studentów nieosiągających dochodów i osiągających dochody
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą stypendium sportowego dla sportowego dla osób pracujących oraz niepracujących i nieuczących się.
Zwolnienie od opodatkowania wynagrodzenia właściciela niepublicznego przedszkola.
Czy wynagrodzenie właściciela przedszkola niepublicznego za faktyczne pełnienie funkcji dyrektora, zgodnie ze statutem placówki, sfinansowane w całości (pobrane) z dotacji podmiotowej z Urzędu Gminy, jest zwolnione z podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 129 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Czy wynagrodzenie (zarobek) właściciela niepublicznych przedszkoli, za pełnienie funkcji dyrektora zgodnie ze statutem firmy, sfinansowane z dotacji podmiotowej z urzędu miasta oraz z gminy jest zwolnione z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 129 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? Innymi słowy, czy ze względu na pobieranie przez właściciela niepublicznych przedszkoli części otrzymanej
Czy wynagrodzenie (zarobek) właściciela niepublicznego przedszkola pokryte z dotacji podmiotowej z Urzędu Miasta jest zwolniony z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 129 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Wskazanie odpowiedniego podatnika podatku VAT, prawo do składania korekt deklaracji VAT-7, prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur zawierających nieprawidłowości polegające na błędnym wskazaniu nabywcy i numeru NIP oraz prawo do przyjmowania i wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd Miasta i not korygujących do faktur wystawionych przez
1) Kalkulacja współczynnika sprzedaży, o którym mowa w art. 90 ust. 3 w sytuacji, gdy rozliczenia VAT dokonywane były jednocześnie przez Miasto i Urząd jako podatników VAT;2) Korekta deklaracji za okres, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT było jednocześnie Miasto i Urząd.