Brak możliwości rozliczenia transakcji łańcuchowej z udziałem Podmiotów 1 i 3 z zastosowaniem procedury uproszczonej.
Rozpoznanie w Polsce importu usług nabywanych od niemieckich kontrahentów, uprawnienie do odliczenia podatku naliczonego na fakturach otrzymywanych od polskich usługodawców oraz rozpoznanie wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów z tytułu sprzedaży towarów do niemieckich kontrahentów.
Prawo do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur korygujących wystawionych przez kontrahenta oraz okres, w którym Wnioskodawca jest uprawniony do odliczenia tego podatku.
Prawo do zastosowania procedury uproszczonej dla wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej opisanej w art. 135 i 136 ustawy o VAT przedstawionych w Scenariuszu 1 i 2.
Możliwość zastosowania stawki podatku 0% właściwej dla usług stanowiących część usług transportu międzynarodowego oraz prawa do odliczenia podatku w przypadku nabywania usług opodatkowanych stawką w wysokości 23%
Brak opodatkowania na terytorium Polski sprzedaży towarów (dostawy towarów) do ABCD SA, nabywanych wcześniej w kraju trzecim i przemieszczanych do odbiorcy w kraju trzecim; objęcia kosztów transportu ponoszonych przez Spółkę kwalifikacją dla sprzedawanych towarów; prawo Wnioskodawcy do odliczenia podatku naliczonego, wynikającego z faktur zakupowych usług transportu, związanych ze sprzedażą towarów
uznania Spółki w opisanych we wniosku transakcjach za pierwszy podmiot w wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej, który powinien wykazywać WDT i nie powinien stosować w JPK_V7 specjalnego oznaczenia „TT-WNT”
Braku możliwości rozpoznania transakcji nabycia towarów od firmy z Czech w przypadku dokonania importu na terenie Niemiec jako transakcji trójstronnej uproszczonej oraz braku obowiązku rozliczenia podatku VAT i wykazania jej w deklaracji JPK_V7M, braku obowiązku rozliczenia podatku VAT od sprzedaży towarów do firmy z Francji w przypadku dokonania importu na terenie Niemiec i wykazania jej w deklaracji
prawo do rozliczenia dokonywanej transakcji jako wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej, do której ma zastosowanie procedura uproszczona
uznanie dostawy Urządzenia przez Spółkę A za wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów oraz rozpoznania wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej, o której mowa w art. 135 ust. 1 pkt 2 ustawy w zakresie rozliczenia tej transakcji w ramach procedury uproszonej określonej w art. 135 ust. 1 pkt 4 ustawy
Prawo do zastosowania procedury uproszczonej określonej w art. 135 ust. 1 pkt 4 ustawy o VAT.
Stosowanie procedury uproszczonej do wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej w sytuacji skorygowania wcześniejszych rozliczeń i konsekwencji z tym związanych.
możliwość zastosowania procedury uproszczonej rozliczenia VAT w opisanej wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej; - brak obowiązku złożenia zgłoszenia rejestracyjnego
Brak możliwości rozliczenia transakcji dostawy towarów pomiędzy Spółką, jej oddziałem oraz zagranicznym kontrahentem jako wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej.
nie uznanie Wnioskodawcy za podatnika z uwagi na fakt, że Transakcja nr 1 będzie rozliczana przez polskich klientów, w ramach wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej natomiast dostawa dokonana przez Wnioskodawcę na rzecz rosyjskiego klienta (Transakcja nr 2) jako następująca po transporcie towarów stanowi dostawę dokonaną w miejscu zakończenia transportu, tj. w Rosji, - Wnioskodawca nie będzie
Ustalenie miejsca opodatkowania oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z wystąpieniem tzw. transakcji łańcuchowej.
Rozpoznanie wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów w ramach transakcji łańcuchowej oraz w ramach transakcji trójstronnej, do której ma zastosowanie procedura uproszczona; prawo do zastosowania stawki VAT 0% dla WDT.
Prawo do rozliczenia dokonywanej transakcji jako wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej procedura uproszczona.
Zastosowanie procedury uproszczonej do wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej.
Opodatkowanie dostawy towarów w ramach wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej z zastosowaniem procedury uproszczonej oraz brak obowiązku rejestracji Wnioskodawcy dla celów VAT w Polsce.
Rozliczenie dostawy towarów w ramach transakcji łańcuchowej i prawa do odliczenia podatku naliczonego przez Wnioskodawcę z tytułu tej transakcji oraz w zakresie możliwości zastosowania procedury uproszczonej dla planowanych transakcji łańcuchowych.
Rozpoznanie wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów w ramach transakcji trójstronnej i opodatkowanie 0% stawką VAT na podstawie posiadanych dokumentów.
Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia kwot podatku naliczonego wynikających z faktur wystawionych przez C dokumentujących dostawę towarów; w zakresie uznania dostawy towarów realizowanej przez Wnioskodawcę w Schemacie 1 za dostawę krajową opodatkowaną stawką podatku w wysokości 23%; w zakresie uznania dostawy towarów realizowanej przez Wnioskodawcę w Schemacie 2 za dostawę ruchomą