Uznanie opisanej usługi jako restauracyjnej lub cateringowej, miejsce jej opodatkowania oraz możliwość opodatkowania tej usługi stawką w wysokości 0%.
Czy realizowana przez Spółkę rozbudowa, przebudowa (…), finansowana w ramach programu emisji obligacji, stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej, o którym mowa w art. 15c ust. 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. 2. Czy koszty finansowania dłużnego, stanowią koszty finansowania dłużnego wykorzystywane do sfinansowania długoterminowego projektu z zakresu infrastruktury
Od 1 stycznia 2022 r. zwolnienie z podatku od nieruchomości obejmujące dotąd tylko grunty zajęte pod budynki i budowle znajdujące się na obszarze części lotniczych lotnisk użytku publicznego rozszerzone zostanie na pozostałe grunty zajęte na części lotnicze takich lotnisk. Zmianę wprowadzi nowelizacja ustawy o podatkach i opłatach lokalnych opublikowana 25 sierpnia 2021 r.
Skutki podatkowe wypłacania pracownikowi zwrotu kosztów przejazdu w związku z oddelegowaniem w podróż służbową.
Możliwość odzyskania podatku naliczonego w związku z realizacją infrastruktury (majątku wytworzonego w ramach realizacji robót budowlanych trakcyjnych, robót dotyczących wiat przystankowych oraz kanalizacji deszczowej), która zostanie przekazana aportem do spółek komunalnych Miasta.
Czy prowadząc wspomnianą działalność gospodarczą, Wnioskodawca mógł zgodnie z prawem podatkowym przejść na formę opodatkowania w postaci ryczałtu ewidencjonowanego według stawki 8,5%, skoro zgodnie z posiadaną przez Wnioskodawcę wiedzą świadczone usługi mieszczą się w następujących zgrupowaniach: - PKWiU 51.21.1 - transport lotniczy towarów, - PKWiU 51.10.1 - transport lotniczy pasażerski, - PKWiU
Czy użyczenie nieruchomości Spółce przez Województwo, w celu prowadzenia lotniska cywilnego użytku publicznego, stanowi przychód Spółki na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Stawka podatku dla świadczonych usług kompleksowej obsługi lądowania statku powietrznego, usług kompleksowej obsługi pasażera, usług kompleksowej obsługi statku powietrznego oraz usług o podobnym charakterze.
Stawka podatku dla świadczonych usług kompleksowej obsługi lądowania statku powietrznego, usług kompleksowej obsługi pasażera, usług kompleksowej obsługi statku powietrznego oraz usług o podobnym charakterze.
Stawka podatku dla świadczonych usług kompleksowej obsługi lądowania statku powietrznego, usług kompleksowej obsługi pasażera, usług kompleksowej obsługi statku powietrznego oraz usług o podobnym charakterze.
Stawka podatku dla świadczonych usług kompleksowej obsługi lądowania statku powietrznego, usług kompleksowej obsługi pasażera, usług kompleksowej obsługi statku powietrznego oraz usług o podobnym charakterze.
Nie jest możliwe wystawienie jednej faktury sprzedaży, która dokumentowałaby obrót dwóch różnych dostawców, tj. Przewoźnika za bilet i opłaty lotniskowe oraz Spółki za czynność wystawienia biletu. Spółka, dla udokumentowania sprzedaży biletu powinna wystawić odrębne faktury VAT.
Usługi związane z lądowaniem statku powietrznego, obsługą odlatującego pasażera, postojem statku powietrznego, użyciem agregatu prądotwórczego GRU, business lounge, asenizacją, użyciem wodniarki, ogrzewaniem statku, użyciem ciągnika bagażowego, podstawieniem schodków, cateringiem, usługi handlingowe, jako usługi związane z obsługą startu, lądowania, parkowania, obsługą pasażerów i ładunków i z szeroko
Czy Spółka może stosować 0% stawkę podatku dla usług transportu opóźnionego bagażu z lotniska pod adres wskazany przez pasażera, hotelowe dla załóg statków powietrznych, transportu załóg statków powietrznych z lotniska do hotelu i z powrotem, świadczonych na rzecz przewoźników powietrznych oraz innych podmiotów wykonujących głównie przewozy w transporcie międzynarodowym?
Czy wymieniony katalog usług lotniskowych spełnia warunki zapisów art. 83 ust. 1 pkt 8 ustawy o VAT dających prawo do stosowania preferencyjnej stawki podatku VAT w wysokości 0%?