Zwolnienie z opodatkowania otrzymanych kart przedpłaconych finansowanych ze środków funduszu związku zawodowego.
Możliwość korzystania ze zwolnienia, o którym mowa w poz. 37 załącznika do rozporządzenia w odniesieniu do płatności kartą płatniczą przy użyciu terminala oraz możliwości likwidacji kasy rejestrującej.
Możliwość korzystania ze zwolnienia, o którym mowa w poz. 37 załącznika do rozporządzenia w odniesieniu do płatności kartą płatniczą przy użyciu terminala oraz możliwości likwidacji kasy rejestrującej.
Czy na Spółce ciąży obowiązek pobrania i zapłaty podatku u źródła od nabycia usług wynajmu samochodów osobowych za granicą, wykorzystywanych przez pracowników Spółki w związku z odbywaniem podróży służbowych w celu realizacji obowiązków służbowych, w przypadku, gdy podmiotem wynajmującym samochód jest pracownik Spółki, który to dokonuje zapłaty za wynajem z wykorzystaniem Karty?
W zakresie: - zwolnienia z VAT wykonywanych czynności związanych z obsługą rachunku płatniczego na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 40 ustawy o VAT, - braku zwolnienia z VAT wykonywanych czynności związanych z obsługą rachunku płatniczego - czynności techniczne.
W zakresie ustalenia, czy na Spółce będzie ciążył obowiązek pobrania i zapłaty podatku u źródła od nabycia usług wynajmu samochodów osobowych za granicą, wykorzystywanych przez pracowników Spółki w związku z odbywaniem podróży służbowych, w przypadku, gdy podmiotem wynajmującym samochód jest pracownik Spółki, który to dokonuje zapłaty za wynajem z wykorzystaniem Karty.
Dotyczy zwolnienia z opodatkowania otrzymanych Kart przedpłaconych finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Ustalenie, czy przekazanie środków pieniężnych w postaci dobrowolnych napiwków od Klientów, stanowi przychód dla Spółki w świetle ustawy o CIT.
W zakresie: - zastosowania wyłączenia, o którym mowa w art. 15d ust. 1 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, do kosztu opłaconego służbową kartą płatniczą, - zastosowania wyłączenia, o którym mowa w art. 15d ust. 1 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, do kosztu opłaconego przez pracownika prywatną kartą płatniczą lub przelewem, w przypadku gdy Spółka dokona zwrotu wydatku
Opodatkowanie wyłącznie usług pośrednictwa, których podstawą opodatkowania jest prowizja, w przypadku dystrybucji bonów jednego przeznaczenia i bonów różnego przeznaczenia oraz w przypadku dystrybucji kart pieniądza elektronicznego i uznania tych usług za usługi pośrednictwa finansowego podlegające zwolnieniu od opodatkowania na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 40 ustawy.
Tradycyjną formą zapłaty za dokonywane transakcje jest zapłata w gotówce, tj. za pomocą banknotów lub monet. Transakcje opłacane w gotówce generują u przedsiębiorców tzw. obrót gotówkowy. Wszelkie inne sposoby zapłaty generują u przedsiębiorców tzw. obrót bezgotówkowy. Najczęściej obrót bezgotówkowy jest aktywowany poprzez opłacanie transakcji przelewem albo z wykorzystaniem karty płatniczej lub płatności
W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów podatku u źródła wynikającego z ubruttowienia należności wypłacanych na rzecz zagranicznych kontrahentów.
Obowiązek dokumentowania otrzymywanych zaliczek i przedpłat za pośrednictwem kasy rejestrującej oraz możliwości rezygnacji z ewidencjonowana ich za pomocą kasy rejestrującej w przypadku oraz możliwość wystawienia faktury na żądanie nabywcy do paragonu fiskalnego zawierającego NIP nabywcy, którego kwota należności ogółem nie przekracza 450 zł (lub 100 EUR).
obowiązki płatnika w związku w związku z otrzymaniem przez pracowników kart przedpłaconych.
W zakresie skutków podatkowych przyznania świadczeń pracownikom z ZFŚS w postaci środków pieniężnych w formie kart przedpłaconych.
Wyłączenie z podstawy opodatkowania opłat interchange i systemowych pobieranych od Wnioskodawcy przez Organizacje kartowe i następnie zwracanych Wnioskodawcy przez Akceptantów.
W przypadku otrzymania przez wybranych pracowników kart prezentowych (podarunkowych), zasilanych środkami pieniężnymi, sfinansowanych w całości ze środków pieniężnych pochodzących z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, przychód pracowników z tego tytułu będzie korzystał ze zwolnienia od podatku dochodowego od osób fizycznych do kwoty 1.000 zł w roku podatkowym, zgodnie z brzmieniem art. 21 ust
Uznanie środków pieniężnych ze sprzedaży kart przedpłaconych z kodem jako zaliczki na poczet wykonania; określenie momentu powstania obowiązku podatkowego dla sprzedaży kart przedpłaconych z kodem; uznanie środków pieniężnych uzyskanych od Spółki B z tytułu braków w kartach przedpłaconych z kodem ze sprzedaży kart przedpłaconych z kodem jako zaliczki na poczet wykonania usługi; określenie momentu powstania
Obowiązek ewidencjonowania sprzedaży kart przepłaconych dokonywanej w imieniu lub na rzecz innych podatników.
Możliwość zastosowania zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania na kasie fiskalnej płatności otrzymanych z tytułu sprzedaży usług organizowania imprez turystycznych w przypadku, gdy sprzedaż będzie dokonywana wyłącznie przez stronę internetową i telefonicznie, a zapłata będzie otrzymywana w formie bezgotówkowej.