Ustalenie obowiązku podatkowego od dochodów Spółki Cypryjskiej dla Fundacji Rodzinnej oraz obowiązku prowadzenia przez Fundację rejestru zagranicznych jednostek.
Sposób obliczenia hipotetycznego polskiego podatku dochodowego oraz rzeczywistej podstawy opodatkowania podatkiem od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej.
Opodatkowanie dochodów Wnioskodawcy jako beneficjenta z tytułu CFC, w związku z osiąganymi przez Fundację dochodami, pochodzącymi w szczególności z dywidend.
Fundacja nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 updop, od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up. Konsekwencją zwolnienia wynikającego z art. 6 ust. 1 pkt 25 Ustawy o CIT jest brak obowiązku prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek, o którym mowa w art. 24a ust. 13 updop, jak również
Fundacja nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 updop, od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up. Konsekwencją zwolnienia wynikającego z art. 6 ust. 1 pkt 25 Ustawy o CIT jest brak obowiązku prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek, o którym mowa w art. 24a ust. 13 updop, jak również
Fundacja nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 updop, od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up. Konsekwencją zwolnienia wynikającego z art. 6 ust. 1 pkt 25 Ustawy o CIT jest brak obowiązku prowadzenia rejestru zagranicznych jednostek, o którym mowa w art. 24a ust. 13 updop, jak również
1. Czy Fundacja na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 25 updop będzie zwolniona z określonego w art. 24a ust. 1 updop podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej? 2. Czy od dochodów z dywidend wypłacanych Spółce przez Spółkę typu start-up, Fundacja będzie zobowiązana na podstawie art. 24a ust. 1 updop do zapłaty podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej? 3. Czy Fundacja nie będzie
Czy dla celów obliczenia hipotetycznego polskiego podatku dochodowego od osób prawnych jaki byłby należny od Zagranicznej Spółki zgodnie z art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. c, art. 24a ust. 3 pkt 4 lit. b oraz art. 24a ust. 3 pkt 5 lit. d Ustawy, gdyby ta Zagraniczna Spółka była polskim podatnikiem, Wnioskodawca może na podstawie art. 7 ust. 5 Ustawy odliczyć straty podatkowe Zagranicznej Spółki z lat ubiegłych
Ustalenie w jakim terminie Wnioskodawca powinien zapłacić podatek oraz złożyć pierwsze zeznanie dotyczące podatku od dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej.
Ustalenie, czy daninę specjalną na obronę Republiki (the special contribution for the Defence of the Republic) wymienioną w art. 2 ust. 3 lit. b) pkt iii) Umowy między Rządem Rzeczypospolitej a Rządem Republiki Cypru w sprawie unikania podwójnego opodatkowania w zakresie podatku od dochodu i majątku z dnia 4 czerwca 1992 r., zapłaconą przez spółkę - cypryjskiego rezydenta podatkowego, Wnioskodawca
Ustalenie czy spółka w Luksemburgu nie będzie zagraniczną jednostką kontrolowaną w rozumieniu art. 24a ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
Opodatkowanie dochodów zagranicznej jednostki kontrolowanej (fundacji w Liechtensteinie).
Ustalenie czy na moment powierzenia Powiernikowi posiadanych udziałów Spółki Zagranicznej nie powstanie przychód podatkowy, posiadanie prawa do pomniejszenia przychodu podatkowego w momencie odpłatnego zbycia udziałów Spółki Zagranicznej o koszty uzyskania przychodów w postaci wydatków poniesionych na objęcie udziałów w Spółce Zagranicznej, brak konieczności zastosowania przepisów dotyczących zagranicznych
Czy prawidłowym jest stanowisko Wnioskodawcy, iż w sytuacji opisanej w zdarzeniu przyszłym Spółka Izraelska nie będzie spełniać definicji zagranicznej jednostki kontrolowanej dla Wnioskodawcy i w konsekwencji Wnioskodawca nie będzie zobligowany do zapłaty podatku na podstawie art. 24a ust. 1 ustawy o CIT?
Jak ustalić koszt uzyskania przychodów dla celów obliczenia podstawy opodatkowania Wnioskodawcy w rozumieniu art. 24a ust. 4 w zw. z art. 24a ust. 6 ustawy CIT w przypadku odpłatnego zbycia przez Spółkę B akcji w Spółce C, które zostały nabyte przez Spółkę B w ramach aportu wniesionego przez Wnioskodawcę do Spółki B w 2016 r.?
Opodatkowanie dochodów wnioskodawcy jako beneficjenta z tytułu CFC, w związku z osiąganymi przez Fundację dochodami, pochodzącymi w szczególności z dywidend.
Opodatkowanie dochodów Wnioskodawcy jako beneficjenta z tytułu CFC, w związku z osiąganymi przez Fundację dochodami, pochodzącymi w szczególności z dywidend.