Interpretacje

Interpretacja
29.05.2024 Podatki

Ustalenie podstawy opodatkowania usług wchodzących w skład sprzedawanego w ramach akcji promocyjnej Pakietu 1/Pakietu 2/zestawu promocyjnego oraz ustalenia, czy zastosowanie rabatów w wysokości ustalonej z Kontrahentem proporcjonalnie, tzn. w takiej samej wartości procentowej wartości ceny regularnej każdej z usług wchodzących w skład Pakietu 1 lub Pakietu 2, jest działaniem zgodnym z brzmieniem art

Interpretacja
09.05.2024 Podatki

Skutki podatkowe organizacji programów na rzecz klientów oraz obowiązki płatnika i obowiązki informacyjne w związku z wydaniem nagród w ramach programów.

Interpretacja
22.03.2024 Podatki

Obowiązki płatnika w związku z wypłatą świadczeń w ramach akcji promocyjnej.

Interpretacja
05.02.2024 Podatki

Prawo do odliczenia pełnych kwot podatku naliczonego z tytułu wydatków poniesionych na realizację inwestycji.

Interpretacja
15.12.2023 Podatki

Obowiązki płatnika związane z organizowaną akcją promocyjną dla nowych klientów Spółki - tj. osób fizycznych nie będących polskimi rezydentami podatkowymi.

Interpretacja
21.11.2023 Podatki

Uwzględnienie w podstawie opodatkowania całości należnego Spółce od Kontrahenta Wynagrodzenia w związku z obsługą Akcji A i Akcji B oraz prawo do odliczenia przez Kontrahenta podatku VAT naliczonego z faktur otrzymanych od Spółki dokumentujących wykonanie usług.

Interpretacja
24.04.2023 Podatki

Prawo do odliczenia podatku VAT z tytułu zakupu towarów przez Spółkę od Dostawców z terytorium Polski, przekazywanych następnie jako nagrody rzeczowe Uczestnikom, obowiązek rozpoznania przez Spółkę wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów na terytorium kraju a następnie dostawy krajowej na rzecz Uczestnika, rozpoznanie przez Spółkę importu towarów a następnie dostawy krajowej na rzecz Uczestnika, uznanie

Interpretacja
24.01.2023 Podatki

Wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizacją Akcji Promocyjnych.

Interpretacja
24.08.2022 Podatki

Dotyczy obowiązków płatnika związanych z organizacją Akcji Promocyjnych.

Interpretacja
18.07.2022 Podatki

Obowiązek lub jego brak naliczenia i zapłaty opłaty od środków spożywczych w odniesieniu do: - wydawanych nieodpłatnie na rzecz partnerów handlowych Napojów słodzonych, które następnie przekazywane są nieodpłatnie klientom detalicznym w ramach akcji promocyjno-marketingowej, - wydawanych nieodpłatnie na rzecz agencji reklamowej Napojów słodzonych, które następnie przekazywane są nieodpłatnie konsumentom

Interpretacja
06.06.2022 Podatki

W związku z prowadzonymi przez Państwa działaniami promocyjnymi (Promocją I oraz Promocją II) nie będą na Państwie spoczywały obowiązki płatnika oraz obowiązki informacyjne związane ze sporządzeniem informacji PIT-11.

Interpretacja
31.05.2022 Podatki

Skutki podatkowe dokonywania przez Wnioskodawcę działającego w imieniu i na rzecz swojego Klienta, zwrotu ceny finansowanego przez Klienta na rzecz Uczestnika Programu.

Interpretacja
03.03.2022 Podatki

Wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej zakresu obowiązków płatnika związanych z organizacją akcji promocyjnych.

Interpretacja
31.08.2021 Podatki

Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika – akcje promocyjne - rabaty.

Interpretacja
05.05.2021 Podatki

Brak opodatkowania podatkiem od towarów i usług przekazanej Wnioskodawcy przez Organizatora kwoty Premii, która następnie zostanie w całości wypłacona uprawnionemu Uczestnikowi akcji promocyjnej oraz w zakresie braku opodatkowania podatkiem od towarów i usług wypłaty przez Wnioskodawcę Premii na rzecz uprawnionego Uczestnika akcji promocyjnej.

Interpretacja
15.02.2021 Podatki

prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabycia od Sponsora Nagród pod markami Sponsora, zastosowanie podstawy opodatkowania VAT według faktycznie przyjętej ceny Nagrody (VAT wyliczony „w stu” od ceny nagrody wynoszącej 1 zł brutto) oraz wskazanie, czy z tytułu wydatków poniesionych na zakup Nagród będzie Spółce przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego

Interpretacja
09.11.2020 Podatki

Skutki podatkowe przekazywania nagród (premii) w ramach zorganizowanego programu lojalnościowego dla osób fizycznych prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą.

Poprzednia Następna