Czy fakt, że komandytariusz w spółce komandytowej jest nierezydentem w rozumieniu prawa dewizowego uzasadnia zmianę właściwości rzeczowej urzędu skarbowego samej spółki komandytowej, a co za tym idzie powoduje obowiązek zawiadomienia urzędu skarbowego o zmianie właściwości przez spółkę komandytową zgodnie z przepisem art. 5a ust. 3 w związku z art. 5 ust. 9b pkt 7 lit c) ustawy z dnia 21 czerwca 1996
wpływ dokonania zmian miejsca zamieszania lub/i miejsca prowadzenia działalności gospodarczej w ewidencji działalności gospodarczej, na określenie właściwości miejscowej organu podatkowego właściwego w zakresie podatku dochodowym od osób fizycznych
Czy fakt, że komandytariusz w spółce komandytowej jest nierezydentem w rozumieniu prawa dewizowego uzasadnia zmianę właściwości rzeczowej urzędu skarbowego samej spółki komandytowej, a co za tym idzie powoduje obowiązek zawiadomienia urzędu skarbowego o zmianie właściwości przez spółkę komandytową zgodnie z przepisem art. 5a ust. 3 w związku z art. 5 ust. 9b pkt 7 lit c) ustawy z dnia 21 czerwca 1996
Od jakiej daty Naczelnik Urzędu Skarbowego będzie dla Spółki organem podatkowym właściwym miejscowo rzeczowo między innymi w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego oraz identyfikacji podatkowej, do którego to organu podatkowego Spółka będzie zobowiązana składać deklaracje dotyczące opisanych powyżej zobowiązań podatkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjne w zakresie identyfikacji podatkowej
Czy pośredni udział nierezydenta w kapitale zakładowym spółki powoduje, że spółka podlega właściwości tzw. "dużych urzędów skarbowych" ?
Czy w związku z ogłoszeniem upadłości spółki, w której akcjonariuszami są m.in. "nierezydenci" w rozumieniu przepisów prawa dewizowego, posiadający powyżej 5% głosów na walnym zgromadzeniu powstaje obowiązek zmiany właściwości naczelnika urzędu skarbowego