Sprzedaż akcji (poprzez portal internetowy) nabytych odpłatnie i nieodpłatnie jako nagroda.
Brak obowiązku uiszczenia opłaty z tytułu sprzedaży napojów, o których mowa w art. 12a ust. 1 ustawy, za pośrednictwem Sklepu internetowego na rzecz klientów indywidualnych będących osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej, tj. konsumentów
Brak obowiązku uiszczenia opłaty od środków spożywczych w przypadku sprzedaży napojów, o których mowa w art. 12a ust. 1 ustawy wyłącznie online poprzez zawieranie umów na odległość na rzecz konsumentów
Czy za wprowadzenie napojów na rynek krajowy można uznać: - sprzedaż napojów za pomocą automatów sprzedażowych, - sprzedaż napojów na rzecz pracowników za pośrednictwem platformy elektronicznej, - sprzedaż napojów do sklepów prowadzących sprzedaż wyłącznie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, - nieodpłatne przekazanie napojów do dyspozycji pracowników i gości, - nieodpłatne przekazanie
Naliczane przez portal sprzedażowy dodatkowe opłaty (chargebacks) obniżające należny przychód za sprzedane towary, nie mogą stanowić kosztów uzyskania przychodów, a co za tym idzie nie pomniejszają uzyskanego przez Spółkę przychodu ze sprzedaży towarów podlegającego opodatkowaniu.