Interpretacje

Interpretacja
16.03.2018 Podatki

Czy ponoszone przez Wnioskodawcę koszty podróży grupy architektów, projektantów wnętrz, wykonawców współpracujących z Wnioskodawcą (lub z którymi Wnioskodawca nawiąże współpracę), związane z uczestnictwem w prezentacjach/szkoleniach organizowanych przez producentów płytek będą stanowiły dla Wnioskodawcy podatkowe koszty uzyskania przychodu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób

Interpretacja
04.09.2012 Podatki

Czy koszty usług gastronomicznych poniesione w zakresie indywidualnych spotkań pracowników Spółki z partnerami biznesowymi (w szczególności z aptekami, hurtownikami i sieciami aptek), refakturowane na podstawie umowy o świadczenie usług, wyłączone z kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w zakresie przedstawionego przez Wnioskodawcę

Interpretacja
21.12.2009 Podatki

Czy Wnioskodawca powinien zaliczać do kosztów uzyskania przychodów wydatki związane z organizacją zwiedzania fabryki dla kontrahentów?

Interpretacja
17.05.2007 Podatki

Czy koszt słodyczy, napojów bezalkoholowych, herbaty, kawy, poniesiony podczas prezentacji promocyjnych, jest kosztem uzyskania przychodów Spółki jako podwykonawcy P Sp. z o.o., wykonującego prace usługowe na rzecz kontrahenta zagranicznego OM Ph? Przy realizacji usług marketingowych Spółka ponosi ww. koszty związane z organizacją spotkań z kadrą medyczną celem przekazania informacji o lekach (produktach

Interpretacja
17.05.2007 Podatki

Czy w ramach promocji koszt drobnych upominków o wartości poniżej 100 zł na osobę w skali roku jest kosztem uzyskania przychodów? Spółka jako podwykonawca firmy P. Sp. z o.o. wykonuje prace usługowe na rzecz kontrahenta zagranicznego OM P. Przy realizacji usług marketingowych Podatnik ponosi koszty związane z organizacją spotkań z kadrą medyczną celem przekazania informacji o lekach-produktach OM P

Interpretacja
24.04.2007 Podatki

Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy

Interpretacja
20.05.2005 Podatki

Wniosek dotyczy czynności nieodpłatnego przekazania i zużycia towarów w ramach prowadzonego przedsiębiorstwa.