Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wszystkie wydatki poniesione na organizację mini targów?
1. Czy prawa do bazy danych ofert oraz klientów, które są informacjami o potencjalnych nabywcach (rynku zbytu) odczynników hematologicznych niezbędnych dla prawidłowej pracy analizatorów, mogą być uznane za informację zawiązaną ze zdobytym doświadczeniem w dziadzienie handlowej (know-how), o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ? 2. Czy wobec tego w świetle
Czy są w całości kosztem uzyskania przychodu wydatki związane z organizacją i prowadzeniem programu przeznaczonego dla klientów dokonujących zakupów w sklepach Spółki, mającego na celu nagradzanie uczestników nabywających towary objęte programem kuponami uprawniającymi do uzyskania rabatu oraz informowanie ich o bieżących promocjach i wyprzedażach?