czy wydatki na: wynajem dwóch mieszkań, czynsz administracyjny i media (związane z tymi mieszkaniami) poniesione przez Spółkę na rzecz prezesa zarządu oraz członka zarządu stanowią dla Wnioskodawcy koszt uzyskania przychodu
w zakresie uznania nadpłat zaliczek na poczet kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz kosztów mediów rozliczonych poprzez obniżenie bieżących należności za dochód podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych oraz określenia momentu powstania obowiązku podatkowego z tego tytułu
w zakresie uznania nadpłat zaliczek na poczet kosztów zarządu nieruchomością wspólną przeznaczonych jednogłośnie na poczet funduszu remontowego za dochód zwolniony z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych, w części dot. nadpłat pochodzących od właścicieli: - lokali mieszkalnych jest prawidłowe, - lokalu użytkowego jest nieprawidłowe
w zakresie uznania nadpłat zaliczek na poczet kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz kosztów mediów rozliczonych poprzez zwrot na konta byłych właścicieli za dochód podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych oraz określenia momentu powstania obowiązku podatkowego z tego tytułu
CIT w zakresie kosztów nabycia/wytworzenia środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
Czy firma Dxxx świadcząca odpłatne usługi zarządzania i administrowania wspólnotą mieszkaniową, na rzecz właścicieli lokali członków tej wspólnoty ma obowiązek wyodrębnić z tytułu pobranej dla siebie zapłaty (zaliczki) za te usługi należny podatek VAT?Czy firma Dxxx jako zarządzająca w ramach świadczonych usług ma obowiązek przedstawić Wnioskodawczyni wysokość zaliczek pobranych od niej na rzecz dostawców
Jak rozliczać ponoszone przez Spółkę działającą w specjalnej strefie ekonomicznej (faza inwestycji, Spółka nie prowadzi działalności i nie potrafi określić, czy będzie prowadzić tylko działalność, z której uzyskany dochód będzie podlegał zwolnieniu od opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych) ogólne koszty zarządzania związane z działalnością Spółki, tj. ochrony, prowadzenia księgowości,