Interpretacje

Interpretacja
30.05.2012 Podatki

1.Czy bony zakupowe, nagrody pieniężne, punkty premiowe, wydawane Klientom w ramach prowadzonego przez Spółkę programu lojalnościowego oraz nagrody w postaci nagród rzeczowych usług obniżki ceny towarów, wypłaty gotówki a także świadczenia dokonywane przez Spółkę na rzecz Klientów osób fizycznych w ramach prowadzonego przez Spółkę Programu Lojalnościowego stanowią nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej

Interpretacja
30.11.2011 Podatki

Wypłaty nagród z tytułu uczestnictwa w programie lojalnościowym i udziału w sprzedaży premiowej.

Interpretacja
07.12.2010 Podatki

Stawka akcyzy na wyroby energetyczne CN 2710 1125, 2710 1121, 2901 1010 które nie będą stosowane jako paliwa opałowe, paliwa do napędu silników spalinowych albo jako dodatki lub domieszki do paliw silnikowych.

Interpretacja
25.06.2009 Podatki

1. Czy wewnątrzwspólnotowe nabycie kosmetyków wytworzonych z dodatkiem alkoholu skażonego bitrexem z kraju członkowskiego Unii Europejskiej podlegać będzie opodatkowaniu podatkiem akcyzowym?2. Czy nabycie od producenta polskiego kosmetyków wytworzonych z dodatkiem alkoholu skażonego bitrexem, który to alkohol zakupił w kraju członkowskim Unii Europejskiej, gdzie bitrex jest dopuszczony do użytku alkohol

Interpretacja
11.05.2007 Podatki

Czy zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 46 litera b tiret drugi ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, podatek VAT należny z tytułu przekazania towarów na cele reprezentacji jest kosztem uzyskania przychodów, jeżeli nabyte towary zostały przekazane na cele reprezentacji i opodatkowane zgodnie z art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług? Spółdzielnia jest producentem produktów farmaceutycznych

Interpretacja
08.05.2007 Podatki

Czy gadżety reklamowe o wartości do 100 zł z logo Spółdzielni lub jej produktu są produktami reklamowymi, a wydatki na ich nabycie - kosztami uzyskania przychodów Spółdzielni-producenta produktów farmaceutycznych i kosmetyków? Spółdzielnia podejmuje działania o charakterze reklamowym i promocyjnym. Typowe realizowane działania reklamowe to: rozdawanie gadżetów reklamowych opatrzonych logo (nazwą produktu