Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym, prowadząc nadal działalność o której mowa w Zezwoleniu na terenie Strefy, Spółka jest uprawniona do korzystania z pomocy publicznej (w formie zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych) przyznanej w związku z inwestycjami przeprowadzonymi na podstawie Zezwolenia, do upływu okresu na jaki ustanowiona została Strefa, tj. do 31 grudnia 2026
1) Czy w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 15 listopada 2017 r. Spółka była uprawniona do stosowania zwolnienia z PDOP według zasad wynikających z art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP (dostępna pula pomocy publicznej ustalana jako iloczyn wydatków kwalifikowanych i wskaźnika intensywności pomocy publicznej), w związku z działalnością prowadzoną na podstawie Zezwolenia I? 2) Czy zwolnieniu z PDOP powinien
ustalenie, czy Spółka jest uprawniona do korzystania ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych (o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 updop) na podstawie Zezwolenia nr 3 do upływu terminu na jaki ustanowiona została specjalna strefa ekonomiczna
Czy w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 15 listopada 2017 r. Spółka była uprawniona do stosowania zwolnienia z PDOP według zasad wynikających z art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP (dostępna pula pomocy publicznej ustalana jako iloczyn wydatków kwalifikowanych i wskaźnika intensywności pomocy publicznej), w związku z działalnością prowadzoną na podstawie Zezwolenia I? - Czy zwolnieniu z PDOP powinien
ustalenie, czy po 15 kwietnia 2017 r. Spółka - prowadząc nadal działalność na terenie SSE na podstawie zezwolenia (Zezwolenia nr 2) - będzie uprawniona do korzystania z puli pomocy publicznej (w formie zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych) przyznanej w związku z inwestycją zrealizowaną w ramach Zezwolenia nr 1 (do wyczerpania wypracowanego limitu, o ile limit ten nie zostanie wyczerpany
Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym, prowadząc nadal działalność o której mowa w Zezwoleniu na terenie Strefy, Spółka jest uprawniona do korzystania z pomocy publicznej (w formie zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych) przyznanej w związku z inwestycjami przeprowadzonymi na podstawie Zezwolenia, do upływu okresu na jaki ustanowiona została Strefa, tj. do 31 grudnia 2026
Czy wydatki inwestycyjne w wysokości przekraczającej minimalny poziom wynikający z Zezwolenia, w tym wydatki ponoszone po dniu określonym w Zezwoleniu jako termin poniesienia wydatków w kwocie przewyższającej 30.533.000,00 PLN (tj. po dniu 31 grudnia 2006 r.), spełniające definicję wydatków inwestycyjnych określoną w § 6 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie SSE w treści obowiązującej na dzień uzyskania
Czy w opisanym zdarzeniu przyszłym, po 15 kwietnia 2017 r. Spółka - prowadząc nadal działalność na terenie () SSE na podstawie zezwolenia (Zezwolenia nr 2) i w zakresie w nim określonym - będzie uprawniona do korzystania z puli pomocy publicznej (w formie zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych) przyznanej w związku z inwestycją zrealizowaną w ramach Zezwolenia nr 1 (do wyczerpania wypracowanego
Czy w opisanym zdarzeniu przyszłym, po 15 kwietnia 2017 r. Spółka - prowadząc nadal działalność na terenie () SSE na podstawie zezwolenia (Zezwolenia nr 2) - będzie uprawniona do korzystania z puli pomocy publicznej (w formie zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych) przyznanej w związku z inwestycją zrealizowaną w ramach Zezwolenia nr 1 (do wyczerpania wypracowanego limitu, o ile limit ten
Czy w opisanym zdarzeniu przyszłym, po 15 kwietnia 2017 r. Spółka - prowadząc nadal działalność na terenie () SSE na podstawie zezwolenia (Zezwolenia nr 2-4) i w zakresie w nim określonym będzie uprawniona do korzystania z puli pomocy publicznej (w formie zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych) przyznanej w związku z inwestycją zrealizowaną w ramach Zezwolenia nr 1 (do wyczerpania wypracowanego
1. Czy dla celów obliczenia dochodu opodatkowanego (straty podatkowej) oraz dochodu (straty) z tytułu działalności gospodarczej prowadzonej na terenie SSE na podstawie Zezwoleń (zwolnionej z CIT), Wnioskodawca może prowadzić wspólną ewidencję dla działalności prowadzonej na podstawie Zezwoleń (zwolnionej) oraz odrębną ewidencję dla działalności podlegającej opodatkowaniu?2. Czy Wnioskodawcy będzie
Czy dochody wynikające z dodatnich różnic kursowych związanych z realizacją transakcji zabezpieczających zaliczane są do dochodów z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie strefy i jako takie mogą podlegać zwolnieniu od podatku dochodowego od osób prawnych.
W opisanym stanie faktycznym nie ma możliwości objęcia wyników na operacjach finansowych powstałych w związku z zakładanymi przez Spółkę lokatami terminowymi oraz w związku z zawieranymi kontraktami terminowymi zakresem zastosowania zwolnienia, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
Czy zgodnie z zasadami przyznawania przedsiębiorcom pomocy regionalnej oraz przepisami ustawy o PDOP, w analizowanym stanie faktycznym, przy wyliczaniu wysokości limitu dostępnego zwolnienia podatkowego pod uwagę należy wziąć faktyczną wysokość wydatków inwestycyjnych poniesionych na terenie SSE w okresie od dnia uzyskania Zezwolenia, w całym okresie jego ważności (tj. do 8 sierpnia 2016r.), także
Czy zgodnie z zasadami przyznawania przedsiębiorcom pomocy regionalnej oraz przepisami ustawy o PDOP, w analizowanym stanie faktycznym, przy wyliczaniu wysokości limitu dostępnego zwolnienia podatkowego pod uwagę należy wziąć faktyczną wysokość wydatków inwestycyjnych poniesionych na terenie SSE w okresie od dnia uzyskania Zezwolenia, w całym okresie jego ważności (tj. do 8 sierpnia 2016r.), także
Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym dyskontowanie całości uzyskanej pomocy publicznej (tj. faktycznie otrzymanego zwolnienia w PDOP na podstawie trzech zezwoleń łącznie) powinno odbywać się najpierw na dzień uzyskania Zezwolenia nr 1, a po wyczerpaniu przysługującego w ramach Zezwolenia nr 1 limitu pomocy, na dzień wydania Zezwolenia nr 2 i finalnie, po wyczerpaniu limitu pomocy
Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym dyskontowanie całości uzyskanej pomocy publicznej (tj. faktycznie otrzymanego zwolnienia w PDOP na podstawie trzech zezwoleń łącznie) powinno odbywać się najpierw na dzień uzyskania Zezwolenia nr 1, a po wyczerpaniu przysługującego w ramach Zezwolenia nr 1 limitu pomocy, na dzień wydania Zezwolenia nr 2 i finalnie, po wyczerpaniu limitu pomocy
1. Czy dla celów obliczenia dochodu opodatkowanego (straty podatkowej) oraz dochodu (straty) z tytułu działalności gospodarczej prowadzonej na terenie Strefy, Spółka może prowadzić jedną ewidencję dla działalności podlegającej zwolnieniu (wspólną dla Zezwoleń) oraz odrębną ewidencję dla działalności podlegającej opodatkowaniu? 2. Czy dla celów obliczenia dochodu opodatkowanego (straty podatkowej) oraz
1. Czy dla celów obliczenia dochodu opodatkowanego (straty podatkowej) oraz dochodu (straty) z tytułu działalności gospodarczej prowadzonej na terenie Strefy, Spółka może prowadzić jedną ewidencję dla działalności podlegającej zwolnieniu (wspólną dla Zezwoleń) oraz odrębną ewidencję dla działalności podlegającej opodatkowaniu? 2. Czy dla celów obliczenia dochodu opodatkowanego (straty podatkowej) oraz
Czy poniesione wydatki związane z uzyskaniem licencji zarządcy-pośrednika nieruchomości stanowią koszt uzyskania przychodów z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, jeśli zostały poniesione przed jej rozpoczęciem? Czy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów koszty poniesione tylko w 2007 roku, czy również wydatki poniesione w latach 2004 i 2005, gdyż mają ścisły związek z uzyskaniem licencji