Interpretacje

Interpretacja
17.09.2021 Podatki

Czy wydatki na zakup gadżetów przekazywanych przez Spółkę w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
04.09.2019 Podatki

zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków na Materiały promocyjne, ponoszonych w związku z organizowanymi Spotkaniami promocyjnymi

Interpretacja
12.06.2018 Podatki

w zakresie możliwości zaliczenia wydatków na zakup upominków dla kontrahentów, partnerów biznesowych, doradców, klientów do kosztów uzyskania przychodów

Interpretacja
14.09.2017 Podatki

w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup upominków dla kontrahentów

Interpretacja
25.04.2017 Podatki

Drobne prezenty przekazywane wybranym kontrahentom podczas dwustronnych spotkań jako koszty uzyskania przychodów Spółki.

Interpretacja
17.11.2015

możliwość oraz moment zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków poniesionych na zakup upominków mających charakter marketingowy, oznaczonych logo przedstawicieli medycznych lub handlowych, przekazywanych osobom uprawnionym

Interpretacja
17.11.2015

możliwość oraz moment zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków poniesionych na zakup upominków mających charakter marketingowy, oznaczonych logo przedstawicieli medycznych lub handlowych, przekazywanych osobom uprawnionym

Interpretacja
14.07.2015 Podatki

w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków poniesionych w związku z zakupem prezentów o małej wartości mających charakter materiałów reklamowych (gadżety promocyjne, upominki reklamowe) oznaczonych logo firmy, przekazywanych kontrahentom.

Interpretacja
14.07.2015 Podatki

w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków poniesionych w związku z zakupem prezentów o małej wartości mających charakter materiałów reklamowych (gadżety promocyjne, upominki reklamowe) oznaczonych logo firmy, przekazywanych kontrahentom.

Interpretacja
08.07.2015 Podatki

Czy w związku z przekazywaniem przez spółkę komandytową (w której Wnioskodawca jest wspólnikiem) swoim kontrahentom prezentów o małej wartości, które mają charakter reklamowy (promują działalność prowadzoną przez spółkę komandytową - są związane z jej działalnością), wydatek poniesiony przez spółkę komandytową na zakup tych przedmiotów może zostać uznany za koszt uzyskania przychodu Wnioskodawcy?

Interpretacja
12.10.2012 Podatki

Czy wydatki ponoszone przez Spółkę tytułem zakupu drobnych prezentów, nie mających charakteru okazałości czy wystawności, przekazywanych wybranym kontrahentom podczas dwustronnych spotkań, mogą stanowić koszty uzyskania przychodów Spółki?

Interpretacja
02.02.2012 Podatki

Czy wydatki na reklamę i promocję, szczegółowo przedstawione w opisie stanu faktycznego, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
14.11.2011 Podatki

1. Czy w stanie faktycznym nr 3 wydatki poniesione na zakup drukowanych materiałów reklamowych informacyjnych oraz prezentów małej wartości i próbek wydawanych nieodpłatnie na rzecz kontrahentów lub potencjalnych kontrahentów stanowią koszt uzyskania przychodów Spółki? 2. Czy w stanie faktycznym nr 5 przy nieodpłatnym przekazywaniu kontrahentom drobnych upominków, nie posiadających logo Spółki, Spółka

Interpretacja
25.08.2011 Podatki

Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.

Interpretacja
27.07.2011 Podatki

jaką stawkę podatku VAT należy zastosować w przypadku udzielania zgody na odpłatne i nieodpłatne wykorzystywanie symboli, nazwy K. lub znaków towarowych

Interpretacja
23.02.2011 Podatki

Czy wydatki poniesione przez Bank na zakup pomocy naukowych, książek i sprzętu sportowego oznaczonych logiem akcji i informacją, że zostały zakupione ze środków uzyskanych w ramach akcji dla placówek kulturalno-oświatowych są kosztem uzyskania dla Banku?

Interpretacja
31.12.2010 Podatki

Opodatkowanie artykułów reklamowych (z logo plecaki, długopisy, koszulki, balony itd.) art. 7 ust. 2 ustawy.

Interpretacja
31.12.2010 Podatki

Opodatkowanie artykułów reklamowych (z logo plecaki, długopisy, koszulki, balony itd.) art. 7 ust. 2 ustawy.

Interpretacja
18.11.2010 Podatki

Uznanie czynności związanych z wykonywaniem zadań nałożonych ustawą z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) polegających na przekazywaniu upominków związanych z promocją miasta

Interpretacja
15.11.2010 Podatki

Nieodpłatne przekazanie klientom upominków opatrzonych logo firmy dostawa towarów.

Interpretacja
10.09.2010 Podatki

Czy będzie można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów zakup opakowań na okulary (etui), które w ramach reklamy będą następnie bezpłatnie wydawane klientom?

Interpretacja
10.09.2009 Podatki

Nieodpłatne przekazanie upominków z logo oraz bez logo w ramach promocji Gminy, wobec których Zainteresowanemu nie będzie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego (§ 13 ust. 1 pkt 11)

Interpretacja
10.07.2008 Podatki

(pytanie nr 7 wniosku) Czy w przypadku wydatków na reprezentację, które nie mogą być zaliczone w ciężar kosztów uzyskania przychodu, Spółka ma prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego przy nabyciu tych towarów (usług), jeżeli czynności te zostały przez Spółkę opodatkowane VAT.