w zakresie sposobu rozliczenia zakończenia działalności w specjalnej strefie ekonomicznej.
w zakresie sposobu rozliczenia zakończenia działalności w specjalnej strefie ekonomicznej
w zakresie sposobu rozliczenia zakończenia działalności w specjalnej strefie ekonomicznej
w zakresie sposobu rozliczenia zakończenia działalności w specjalnej strefie ekonomicznej.
Czy zmiana przez Wnioskodawcę statusu z przedsiębiorcy średniego na przedsiębiorcę dużego po poniesieniu po uzyskaniu zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej, wszystkich wydatków inwestycyjnych, z tytułu których przysługuje mu prawo do zwolnienia podatkowego w podatku dochodowym, wpływa na wysokość kwoty zdyskontowanej pomocy regionalnej i czy dla
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie obowiązku prowadzenia ewidencji rachunkowej odrębnej dla działalności opodatkowanej i działalności zwolnionej oraz obowiązku dyskontowania uzyskanej pomocy publicznej (tj. faktycznie otrzymanego zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie dwóch zezwoleń) najpierw na dzień uzyskania Zezwolenia I, a po wyczerpaniu przysługującego w ramach
1. Czy prowadzenie działalności na terenie SSE zwolnionej z podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 Ustawy CIT w oparciu o dwa zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie SSE rodzi obowiązek prowadzenia ewidencji rachunkowej zgodnie z art. 9 ust. 1 powołanej wcześniej ustawy odrębnie dla każdego z tych zezwoleń? 2. Na jaki dzień zgodnie z § 7 ust.
Czy Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć do wydatków kwalifikujących się do objęcia pomocą w rozumieniu § 6 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia, stanowiących podstawę do kalkulacji limitu zwolnienia podatkowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy z 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tj. Dz.U. z 2014 r., poz. 851 ze zm., dalej: ustawa o PDOP), raty kapitałowe wynikające z umowy
Czy Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć do wydatków kwalifikujących się do objęcia pomocą w rozumieniu § 6 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia, stanowiących podstawę do kalkulacji limitu zwolnienia podatkowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy z 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tj. Dz.U. z 2014 r., poz. 851 ze zm., dalej: ustawa o PDOP), raty kapitałowe wynikające z umowy
Czy wskazane wydatki, przeznaczone na zakup środków trwałych (które to środki trwałe będą używane na terenie SSE), poniesione po dniu uzyskania Zezwolenia; będą mogły zostać zaliczone do kosztów inwestycji kwalifikujących się do objęcia pomocą publiczną w formie zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP, o ile fizycznie zostaną uruchomione
w zakresie sposobu rozliczenia zakończenia działalności w specjalnej strefie ekonomicznej.
w zakresie sposobu rozliczenia zakończenia działalności w specjalnej strefie ekonomicznej.
Podatek dochodowego od osób prawnych w zakresie obowiązku prowadzenia ewidencji rachunkowej odrębnej dla działalności opodatkowanej i działalności zwolnionej oraz obowiązku dyskontowania uzyskanej pomocy publicznej (tj. faktycznie otrzymanego zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie dwóch zezwoleń) najpierw na dzień uzyskania Zezwolenia I, a po wyczerpaniu przysługującego w ramach
W zakresie możliwości uznania za wydatki kwalifikujące się do objęcia pomocą publiczną, kosztów wynikających z umowy leasingu finansowego, dotyczących rat kapitałowych oraz odsetek, tj. części raty odsetkowej poniesionej do oddania środka trwałego do używania.
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie skutków podatkowych: przeniesienia własności środka trwałego ze względu na jego przestarzałość, dokonanego przed upływem 5 lat od dnia wprowadzenia danego środka trwałego do ewidencji środków trwałych, wynajęcia środka trwałego, z którym były związane wydatki inwestycyjne poniesione na terenie SSE oraz likwidacji środka trwałego, z którym były związane
Przepisy którego rozporządzenia Rady Ministrów określają warunki udzielania pomocy publicznej Wnioskodawcy w formie zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych, jako przedsiębiorcy prowadzącemu działalność gospodarczą na terenie strefy na podstawie Zezwolenia? (pytanie oznaczone we wniosku nr 1)Jaka jest maksymalna dopuszczalna wielkość pomocy publicznej w formie zwolnienia z podatku dochodowego
Czy Spółka prawidłowo postąpiła - przyjmując za wartość początkową środków trwałych nabytych w leasingu finansowym sumę poniższych wartości: 1. sumę kapitałowej części opłat leasingowych netto, 2. kwotę wynikającą z ceny sprzedaży po zakończeniu leasingu, 3. dodatkowe koszty związane z nabyciem przedmiotowych środków trwałych naliczone do dnia przyjęcia do używania, w tym: wydatki odpowiadające części
Czy Spółka prawidłowo postąpiła - przyjmując za wartość początkową środków trwałych nabytych w leasingu finansowym sumę poniższych wartości: 1. sumę kapitałowej części opłat leasingowych netto, 2. kwotę wynikającą z ceny sprzedaży po zakończeniu leasingu, 3. dodatkowe koszty związane z nabyciem przedmiotowych środków trwałych naliczone do dnia przyjęcia do używania, w tym: wydatki odpowiadające części
Czy wielkość otrzymywanej limitowanej pomocy publicznej jest równa wielkości faktycznie niezapłaconego podatku dochodowego od osób prawnych od dochodu podlegającego zwolnieniu z tytułu działalności prowadzonej na terenie SSE w ramach uzyskanego Zezwolenia?
Czy na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 851 ze zm., dalej: ustawa CIT), w zw. z § 3 ust. 1 Rozporządzenia, wydatki inwestycyjne poniesione w ramach otrzymanych Zezwoleń (w związku z realizacją inwestycji na terenie SSE), w części przewyższającej minimalną wartość nakładów inwestycyjnych określonych w Zezwoleniach
Czy Wnioskodawca może zlikwidować składniki majątkowe (środki trwałe lub wartości niematerialne i prawne), których wartość została zaliczona do wydatków inwestycyjnych, przed upływem 5 lat od daty wprowadzenia ich do ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, bez konieczności pomniejszania wydatków inwestycyjnych o wartość zlikwidowanych środków trwałych (wartości niematerialnych
Czy, w przypadku podjęcia przez Spółkę decyzji o zaangażowaniu Inwestora w realizację przedsięwzięcia, o którym mowa w zaprezentowanym opisie zdarzenia przyszłego, oraz zawarcia z nim umowy leasingu finansowego uwzględniającego zobowiązanie do nabycia przedmiotu leasingu po jego zakończeniu, ewentualne połączenie Spółki i Inwestora w sposób wskazany w opisie zdarzenia przyszłego pozostanie bez wpływu
Czy, w przypadku podjęcia przez Spółkę decyzji o zaangażowaniu Inwestora w realizację przedsięwzięcia, o którym mowa w zaprezentowanym opisie zdarzenia przyszłego, oraz zawarcia z nim umowy leasingu finansowego uwzględniającego zobowiązanie do nabycia przedmiotu leasingu po jego zakończeniu, wydatki w formie opłat leasingowych, tj. (i) całość rat kapitałowych, (ii) jak i część rat odsetkowych poniesiona
Czy, w przypadku podjęcia przez Spółkę decyzji o zaangażowaniu Inwestora w realizację przedsięwzięcia, o którym mowa w zaprezentowanym opisie zdarzenia przyszłego, oraz zawarcia z nim umowy leasingu finansowego uwzględniającego zobowiązanie do nabycia przedmiotu leasingu po jego zakończeniu, wydatek z tytułu opłaty wstępnej stanowiącej spłatę części wartości początkowej przedmiotu leasingu finansowego