obowiązek odczytu zawartości pamięci fiskalnej kasy w przypadku likwidacji działalności i wymiany jej na nową w przypadku zarejestrowania tej samej działalności o tej samej nazwie pod tym samym nr NIP;- ewidencjonowanie za pomocą kasy rejestrującej sprzedaży w nowo rozpoczętej działalności;- obowiązek posiadania kasy rejestrującej przy sprzedaży w działalności okresowej i prowadzeniu ewidencji przychodów
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania czynności zniesienia współwłasności nieruchomości oraz powstania obowiązku podatkowego wynikającego z ww. czynności po stronie Wnioskodawcy.
Podatek od towarów i usług w zakresie obowiązku zakupu przez syndyka w imieniu upadłego kasy rejestrującej i ewidencjonowania sprzedaży za pomocą kasy rejestrującej.
Obowiązek ewidencjonowania na kasie rejestrującej obrotu z tytułu sprzedaży gier liczbowych oraz losów loterii pieniężnych na rzecz i w imieniu Totalizatora Sportowego
Czy Wnioskodawczyni korzysta ze zwolnienia ewidencjonowania obrotu za pomocą kasy fiskalnej w sytuacji, gdy w roku podatkowym 2012 rozpoczęła działalność gospodarczą tzn., czy w opisanym stanie faktycznym korzysta ze zwolnienia określonego w paragrafie 3 ust. 7 rozporządzenia z dnia 26 lipca 2010 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Dz. U. z
Czy Wnioskodawca rozpoczynając ponownie działalność gospodarczą, ma obowiązek od momentu jej rozpoczęcia ewidencjonować sprzedaż przy zastosowaniu kasy rejestrującej?
Czy może rozpocząć ewidencję za pomocą kasy fiskalnej dopiero z dniem przekroczenia obrotu 20.000 zł, czy też jest zobligowany posiadać kasę fiskalną już w momencie dokonania pierwszej sprzedaży?
Czy w przypadku rozpoczęcia działalności gospodarczej w 2003 r., a następnie likwidacji 17.03.2005 r. i ponownego rozpoczęcia 19.05.2005 r. powinien Pan dokonywać ewidencji obrotu przy zastosowaniu kasy rejestrującej?
Czy powstaje obowiązek ewidencji obrotów i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas rejestrujących z dniem 01.01.2006 r. ?
Czy od dnia 01.01.2006r. mam obowiązek rozpoczęcia ewidencjonowanie sprzedaży przy zastosowaniu kasy rejestrującej w przypadku, kiedy rozpoczęła prowadzenie działalności gospodarczej w 2005 r. i nie osiągnęła obrotu w wysokości 20.000 zł ze sprzedaży na rzecz osób fizycznych?
Czy w sytuacji gdy zapłata za każdą sprzedaż na rzecz osób fizycznych, dokonana została przelewem na konto bankowe zakładu - ewidencja powinna być prowadzona za pomocą kasy rejestrującej?
Czy podatnik, będący osobą fizyczną, może prowadzić ewidencję przy zastosowaniu kasy rejestrującej, używanej w poprzednio prowadzonej działalności, zlikwidowanej w ubiegłym roku ?
Jakie prawa i obowiązki związane z instalacją kasy rejestrującej (m. in. obowiązek zainstalowania, odliczenie kwot wydatkowanych na jej zakup) przysługują podatnikowi, który zlikwidował działalność gospodarczą, a natępnie ponownie ją rozpoczął?